![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog even wat foto's op een rustige zondag! van de 6N na ombouw + passat
Er zal nog in de loop van de tijd het een en ander veranderen zoals gewoonlijk. Ligt er ook een beetje aan of we er de tijd voor hebben. |
|
||||
|
||||
![]() He Marc,
ziet er goed uit de Polo nu maar hopen dat Chantal uit de buurt van de stoeprandjes blijft. gr Marco |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie wagen geworden
wat voor achterlichten heb je er nu inzitten? |
|
||||
|
||||
![]() Een mix tussen JOM en FK. Om de een of andere reden zat er op dit linker achterlicht geen rode reflector bovenin. Dus we hebben een linker achterlicht van JOM en een rechter van FK. Vraag me verder niet hoe dit zit want zelf snappen we het ook niet. Waarschijnlijk foutproductie of zo maar het ziet er wel geinig uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Marco,
Inderdaad maar hopen dat het goed komt. Ik denk dat ik hem maar bewaar en wacht tot het een klassieker is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie auto hoor, chique kleur en de Schmidts staan ook goed.
|
|
|||
|
|||
![]() zeer mooi sportstuurtje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sportstuurtje is van Jom en kan ik je ook leveren. Ook de claxondop is hiervan. Stuurtje kost 44,95 en de dop 12,95. Is gewoon allemaal bij ons uit voorraad leverbaar.
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke polo, mooie kleur ook
"heb hem zelf ook" ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke Passat ! Polo ziet er ook goed uit, ik zou 6n2 of donkere hella achterlichten erin zetten en voor gewoon heldere lampen ipv dit.
|
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto's
![]() Deze type lampen zijn ook niet helemaal mijn ding, maar ierder zijn smaak ![]()