|
|||
|
|||
complete KR uit rocco, 16v spagetti voor mk1
Wegens wijziging van mijn inbouwplannen, doe ik mijn KR weg.
De motor is uit een scirocco gevist, inclusief alle aanbouwdelen dus compleet. Het enige wat er niet (meer) bij zit zijn de bloksteunen. Het blok is nog niet afgebouwd, kan dus uitgebreid van binnen bekeken worden. Wat er op de foto's staat zit erbij, dus motorkabelboom, slangen, complete injectie, enz enz.Een nieuwe oliepomp heb ik al ingebouwd. De radiator vind ik niet meer zo geweldig, brokkelt erg af aan de onderkant. Ook de pakkingset voor het onderblok, koppakking, distributieriem en spanrol, kopbouten, in- en uitlaatpakkingen zit erbij ( nieuw gekocht). Het enige wat je dus nog nodig hebt om hem in te bouwen zijn de bloksteunen. Meer foto's op aanvraag.. Vraagprijs: 450 euro. Uitlaatspruitstuk, is verstelbaar dus ook voor de hogere blokken geschikt. Vraagprijs 150 euro. Last edited by dutchblade : 25-05-2008 at 14:51. |
|
|||
|
|||
blok gereserveerd.
|
|
||||
|
||||
Als je dat 2naar1 stuk van die spaghetti in hoogte kan doen en 180graden draait past het dan ook op small blok?
|
|||
|
|||
oh je bedoelt op een 1100 of 1300???
Ik ken de maten van de small blocks niet, maar ik weet bijna zeker dat het niet zonder flinke aanpassingen past... Met hogere blokken bedoelde ik de 9a, die 2 cm hoger is dan bijvoorbeeld een KR.. |
|
||||
|
||||
nee past niet de alleen de 16v heeft de poorten schuin staan de 8v niet...
|
|
||||
|
||||
jammer.. succes met de verkoop
|
||||
|
||||
Waar kom je vandaan?
|