#1
|
|||
|
|||
Uitlaat verschil
Ik ben bezig met een AFT (uit een golf3 1.6 8v 101pk) in een golf 1 cabrio.
Nu past de uitlaat van de AFT natuurlijk niet, en in de auto zit nog geen uitlaat. Wat kan ik het beste kopen? uitlaat voor een 8v of voor een 16v. Aangezien de AFT onder de big blocks valt. En hij onder de golf 3 een behoorlijke diameter uitlaat heeft. Maakt het wat uit trouwens als je op een 8v een 16v uitlaat schroeft?
__________________
Golf I Cabrio AFT |
#2
|
|||
|
|||
Weet niemand hier raad mee?
__________________
Golf I Cabrio AFT |
#3
|
|||
|
|||
Spruitstuk 8v en 16v zijn anders
Bij de 16v zitten de flenzen schuin en bij de 8v recht |
#4
|
||||
|
||||
Gewoon een uitlaat voor een 8v cabrio lijkt me. Heb er nu een 2E uit een golf 3 inliggen en gewoon mijn oude groep A gehouden.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#5
|
||||
|
||||
Gewoon een goed systeem nemen met een minimale diameter van 50 mm.
Dat is ruim voldoende. 8V spagetti en grp N systeem kan ik je leveren helemaal compleet van voor naar achter voor € 550,-
__________________
Groeten, Jeroen. |
#6
|
|||
|
|||
Beste Jeroen,
Wat is een "grp N" Systeem?
__________________
Golf I Cabrio AFT |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
een sportuitlaat met een diameter van 50 mm, dat is dus perfect voor jou setup |
#8
|
||||
|
||||
Groep N is 50 of 51 mm buisdiameter en je hebt ook nog Groep A en dat is 60 of 63,5 mm....
__________________
Groeten, Jeroen. |