|
||||
|
||||
Vw T2 1979 2liter automaat te koop!!
Wegens plaatsgebrek:
Te koop, Vw T2, personenauto op kenteken. Simpel interieur, Voor verlaagd met rasterplaten, achter een paar tandjes lager gezet. 2 liter automaat zie je niet vaak! De auto staat in Oss, vraagprijs 3550 euro Last edited by TerBer : 28-04-2008 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Hoe lijkt het met de "bekende" roest-problemen? Zit er nog laswerk aan (te komen)?
Zit er nog APK op? In welke staat verkeerd de techniek? Schakelt de automaat nog netjes? Kilometer-stand? Ik weet het, het zijn heel wat vragen, maar de advertentie is dan ook niet erg uitgebreid. Voor mij ligt deze bus toch boven het budget, maar voor anderen is het natuurlijk interessante informatie! Ik vind het in ieder geval een leuk ding! Vooral ook omdat het een automaat is.
|
||||
|
||||
Roestplekken, nauwelijks, de spatborden zijn aan t roesten, maar dat is het dan ook.
De kniestukken voor de spatborden voor, heb ik nieuwe erbij, dus dat is al een roestprobleem minder. De automaat schakelt netjes, technisch is de bus in orde, hij is onlangs nog weg geweest voor onderhoud. Verder heb ik er niet echt veel erover te vertellen... APK tot en met 26 september 2008, personenauto op kenteken... PRIJS VERLAAGD, HIJ MOET WEG!!! |
|
||||
|
||||
Verkocht
|