|
|||
|
|||
Volkswagen Golf II diesel
Hallo,
Ik heb een Golf 2 uit belgié gehaald Met naar alle waarschijnlijkheid orgineel inmiddels 64200 km erop! Hij is voorzien van een schroofset Voor de rest is er nog weinig aan maar toch even wat foto's Groeten! |
|
||||
|
||||
een heel mooi kleurtje en als die km-stand klopt, kun je nog heel wat jaartjes vooruit.
grtz.
|
|||
|
|||
Na alle waarschijnlijkheid klopt de kmstand
|
|
||||
|
||||
Gaaf hoor, deze kleur en een 5 deurs. Maar wat is dat met die blauwe platen de laatste tijd, dat hoort niet op een Golf 2..
|
|
||||
|
||||
mooie kleur
heb ik ook ook een dieseltje onverwoestbaar
|
||||
|
||||
leuk karretje, wat is het bouwjaar eigenlijk? '86?
|
|||
|
|||
12-04-1985
Last edited by Stijntje : 17-11-2008 at 22:06. |
|
||||
|
||||
heel leuk golfje zo, oud model 5-deurs en leuk kleurtje . Ziet er netjes uit, zou alleen de blauwe platen achterwege laten, vind ik zo stom staan op een golf 2
|
|||
|
|||
de blauwe platen zitten er ook niet op, althans nog niet
|
|
||||
|
||||
vind deze echt mooi!!
veel plezier ermee! |
|
||||
|
||||
vette golf man,
wat is dat voor schroefset eigenlijk? en je bent vast de eerste die met een nieuw kenteken (3 letters op een rij) een blauwe plaat aanvraagd
|
||||
|
||||
Sweet en heel apart die blauwe plaat
|
|
||||
|
||||
ziet er nog strak uit! zeker als die km-stand klopt
heeft hij verder nog deukjes, krassen of rare plekken? zo niet, super aankoop! zeker in 5 deurs!
|
||||
|
||||
Gaaf, mooie aankoop!
|
|
|||
|
|||
thnx voor alle reactie's
er zit een V-maxx schroefset onder, zonder bumpstops zonder kleine veren. best stug.. de auto opzich geen enkel plekje roest te vinden, er zitten 2 lelijke plekjes op maar die laat ik nog wel bijwerken, kwa deukjes eik weinig tot niks. ik ben er zeer blij mee, hij rijd gewoon als nieuw Last edited by Stijntje : 18-11-2008 at 16:27. |
|
||||
|
||||
Leuk ding Stijn.
Ben je niet bang dat de kleine straks een hersenschudding heeft met zo'n schroefset er onder?
|
|||
|
|||
Wat een opoe-auto zeg!
Koop eens iets groters, iets wat meer bij je past... |
|
|||
|
|||
Melvinneke
Dat is geen slecht idee.. een 740I van 1995 ofzo |