|
||||
|
||||
effe tegoei voorstelle...
Hallo ben ook nieuw op het forum heb wel als eens ne topic gezet maja nog nie egt voorgesteld heb sinds kort een jetta c uit 1983 gekregen van mijn meisje haar vader (deed hem weg vanwille 3 auto's). heetft maar 94537,5 km's gerede.
is goed onderhoude geweest. Nu paar foto's en geef jullie mening maar... het vw plaatje en jetta C was afgeschoten heb ik bijgekleurd... voor na |
|
||||
|
||||
helemaap top! 4 deurs, diesel, schuifdak, mooi interieur, middenconsole etc etc
luxe wagen!
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Hele leuke Jetta. Alleen wel nog effe die stoelhoezen d'r uit halen.
|
||||
|
||||
Quote:
heb ze erin gedaan omdat ik met auto moet gaan werke wil de originele nog zuiver houde bedankt voor reactie |
|
||||
|
||||
Quote:
Idioten ook wat op je vw-plaatjes gaan schieten De tennisbal geeft hem trouwens een sportief karakter |
|
||||
|
||||
Quote:
jaja das belgische taal afgeschoten zal dan beter zeggen verkleurt jaja sportief he zo een balleke (rest komt als budget er is ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Een Jetta C is de standaard uitvoering, de GL is pas luxe; getinte ramen, chrome bies op de bumpers, en..... dan heb je het ook wel gehad Toffe Jetta! 4 deurs diesel zie je niet zoveel
|
||||
|
||||
Quote:
idd toffe jetta thx voor reactie! |
|
||||
|
||||
leuke jetta ziet er top uit wat zijn de PLANNEN ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
schroefsetje eronder, andere velgen (moet nog uitzoeken welke) en waarschijnlijk herspuiten hier en daar wat schade op de lek (krassen enz..) en dan derna nog zien voor het interieur (dan kunne de hoeze eruit) maar eerst moet ik het budget nog hebbe |
|
||||
|
||||
beetje omlaag....stoelhoezen eraf en met schone kleren in de auto gaan zitten
vette jetta. is dat dakraam origineel?? wel lekker met dit weer
|
||||
|
||||
stoel hoeze zijn eraf en heb spucknapf op kop getikt nu nog effe trekhaak eronder uit hale en dan schroefsetje bestellen. dakraam is niet origineel en is kapot komt een beetje water binne als het fel regent (heb het dicht geplekt) dus spare voor ander dakraam want stukke zijn niemeer tevinde..
maja beetje sparen en zoeken en word wel leuke jetta!! merci voor reactie |
|
||||
|
||||
Relaxed dat je zo'n auto van je schoonpa krijgt, dat zou ik ook niet weigeren!
|
||||
|
||||
leuke auto, maar volgens mij is bij jou de "N" kapot op het toetsenbord of niet ?