|
||||
|
||||
5x130 16 inch STAAL maar waar?
Ik ben op zoek naar een set 16 (of nog beter 17) stalen velgen met een steekmaat van 130, 5 gaats. Breedte moet rond de 5-6 j zijn. Is dit verkrijgbaar want ik kan er helemaal niets over vinden?
|
|
||||
|
||||
Geen probleem maar wel prijzig helaas.
Breedte 6 inch Et-waarde 66 naafgat is 89mm maar pasringen zijn iets van € 10,- per vier. Kan ze bestellen voor € 275,-, zijn nieuwe en ongebruikte velgen. Voor opsturen komt er €25,- bij voor vier velgen, dan liggen ze bij jou thuis. Gaat om deze velgen
|
||||
|
||||
top dasher, maar de ET verschilt nogal. Ik moet ze hebben van 35, en met 66 komen ze te ver naar binnen. 40 zou kunnen.
|
|
||||
|
||||
Dan zou je al spoorverbreder er tussen moeten hebben.
Meeste velgen in deze categorie zitten tussen et 55 en et 68 in.
|
||||
|
||||
dan gaan ze zeker te ver naar buiten staan. Is een thuisbrenger van porsche geen idee? (wel lekker smal) Maar kan op MP oid geen enkele vinden, of heeft iemand een adres? Mag eventueel alu zijn zolang hij maar een "stalen" look heeft en geen gulli of cup.
|
|
||||
|
||||
DJW, hoe tel jij als ik vragen mag? Als die staaltjes een ET waarde hebben van 66 dan zet je er toch 30mm spoorverbreders achter en dan heb je ET 36, lijkt me niet verkeerd, toch?
|
|
||||
|
||||
hee Ruben, dat klopt en zo tel ik ook, maar dan steken de velgen veel te ver naar buiten toe met die spoorverbreders(ongeveer 2 cm) want mijn spyder-kit is nou niet bepaald 1 van de breedste. Zet ik die verbreders er niet op dan raken ze de binnenschermen snap je.
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik persoonlijk een setje passende spoorverbreders ertussen zetten............dingen kosten geen drol en zijn bij een automaterialen zaak hier in de buurt in stappen van 1 mm leverbaar, dunste is 4 mm.