|
||||
|
||||
Originele veren
Gisteren met Cabriootje naar de APK geweest, helemaal !
Kreeg daar te horen dat 't wel beter was om de originele veren er weer onder te plaatsen. Er liggen nu van die gele Koni's onder. Zou 't ook zelf wel prettiger vinden als ze niet meer zo stuitert Iemand ervaring hiermee ? Of heeft nog 1 set liggen voor 1 bj 1989? |
|
||||
|
||||
Hoelaag is hij nu dan?
Beter? wat is beter?, je schokbrekers leiden wat meer. De auto kan het vaak prima hebben tenzij hij met zijn buikje over de grond schuurt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb echt geen idee hoe laag ze nu is ? Afstand tussen wiel en wielkast opmeten ? Ik weet 't verder ook niet, ga af op de "wijze" raad van jullie mannen. Ze stuitert wel goed hoor, over drempels moet ik vrij rustig rijden, anders hoor ik de wielen langs de kasten. Raakt de grond verder niet. |
|
|||
|
|||
als je de ruimte tussen je banden en de wielkasten nog kan opmeten is er niks aan de hand.
en als je ook koni shokbrekers bij je veren hebt is er helemaal niets aan de hand, daar zijn de shokbrekers speciaal voor gemaakt. |
|
||||
|
||||
Rijhoogte op meten word gedaan door te meten van onderkant wielkast tot het midden van het naafkapje. Dan is de bandenhoogte namelijk niet van invloed .
|