|
|||
|
|||
Jetta MKII KR van jw0488
Nu ook maar eens een topic over mijn gebakje.
Gekocht in juni 2007 als originele pacific met 1600 8v. Nu ander motor erin omdat het 1600tje stuk liep. Verder veel dingen veranderd.. Velgen, Veren noem de hele zooi maar op foto's is toch het enige waar interesse naar is dus: aankoop: dag later: Eind Juni: Eind November: Februari 2008: groeten JW |
|
||||
|
||||
Nette jetta. Ik ben helemaal weg van je motor. Die achterlichten, zijn die gespoten? Misschien staan rood zwarte hem wel beter? Maar waarschijnlijk komt dit wel door de foto dat de achterlichten niet echt tot hun recht komen.
groetjes
|
||||
|
||||
Lekker motortje
En met een beetje liefde kan de Jetta voor de rest ook wel wat worden
|
|||
|
|||
Quote:
Jetta GT lampen komen er ook in. passen ook beter bij de zwarte knippers voor. Quote:
bedankt voor het compliment.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel te zeggen dat ie niet echt schoon eruitziet op de foto. Bumpers kunnen wel wat liefde gebruiken, die zijn vrij wit. En ik vind de auto er vrij dof uitzien, maar dat kan ook aan de foto's liggen.
|
|||
|
|||
1 is hij erg smerig.
2 is hij kort geleden gepolijst. 3 de bumpers moet ik wel weer zwart poetsen, maar dat gaat helemaal goed komen. de foto's zijn tevens genomen met mijn K850 dus dat is ook nog een factor |
|
|||
|
|||
Zo.. maar even de boel schoon gemaakt..
Binnenkant door mijn lieve vriendin, ik de buitenkant.. gelijk maar even een fotoshoot gehouden! Mijn originele Jetta GTI achterdemper... (rallye look) (Sony Ericsson K850i kwaliteit helaas..) JW |
|
|||
|
|||
mooie snele jetta geworden. zie hem nog wel eens op een meeting.
|
|||
|
|||
Mooie Jetta.
Het staal staat erg mooi, welke maten zijn het ? |
|
||||
|
||||
cool ding, verbreed staal staat hem goed, motor is
|
||||
|
||||
Leuke auto, maar ben niet zo'n fan van je motorkap en achterlichten... Verder erg leuk, rood lijntje staat 'm ook leuk, lekker blokkie, goed bezig
|
||||
|
||||
Goed bezig, lkkr blokje en nette velge!
|
||||
|
||||
mooie auto
wielen staan er ook erg strak onder niks over te mekkeren succes er verder mee |
|
|||
|
|||
bedankt voor alle complimenten/reacties!
JW |
|
||||
|
||||
Mooie Jetta!!
|
||||
|
||||
Een (originele?) KR in de Jetta zie je ni veel.
Mooie Jetta maar de matte motorkap en de staaltjes vind ik iets minder, maar jij moet hem leuk vinden dus
|
|||
|
|||
hehe origineel is anders inderdaad
Een originele Jetta GTI is een PL als ik me niet vergis en voor '87 (dunne bumpers met bies) ik ben heel tevreden over m'n bakkie, helemaal nu ik 750 km op een tank gehaald heb! |
|
|||
|
|||
vandaag met m'n zwager de jetta even wat liefde gegeven..
ziet er stukken beter uit als zeg ik het zelf |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo, ik had persoonlijk de rode achterlichten laten zitten en de trekhaak zou ik onderweg verliezen.....
Mijn Jetta GT is ook een PL maar dan van 1991 en met dikke bumpers.....
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net Last edited by Dutch_Jetta_GT : 26-04-2008 at 20:27. |
|
|||
|
|||
Het uitlaatje vind ik wel stoer. Origineel dubbelpijps op een jetta.
|