|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
4x velgen 4x100 met golf IV wieldoppen.. retro/oldskool/low profile/exclusive
hallo,
ik heb nog 4x originele vw velgen (4x100) van een golf 2 de velgen zijn 100% goed en de banden ook.. heb met deze velgen in mei mijn auto gekeurd en 3 dagen na de keuring eraf gehaald.. banden zijn dus in uitstekende staat ook hierbij heb ik 6 vw golf iv wieldoppen.. 2 hiervan zijn passend gemaakt en de andere 4 nog niet.. om een idee te krijgen hoe dat eruit ziet: de complete set: 4x goede vw velgen met 4 perfecte banden 6x vw wieldoppen waarvan 2 aangepast dit alles mag weg voor 200 euro.. reden van verkoop: gebruik het zelf niet en kan er misschien iemand blij mee maken. mvg, robin Huijskens |
|
|||
|
|||
p.s. inruil op iets leuk is mogelijk..
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
||||
|
||||
Volgens mij mis ik:
De maat van de banden, de maat van de velgen en de maat van de wieldoppen alhoewel ik van de laatst genoemde kan zien dat het 16" is.
|
||||
|
||||
Hoe gaat dat passend maken dan in zijn werk?
|
|||
|
|||
inderdaad excuses:
bandenmaat is 155/55 de velg is 13 inch en de wieldop is 16 inch het passend maken is simpel met de juiste materiaal.. achterde wieldop zitten dikke randen deze dikke randen slijp je netjes weg met een dremel.. vervolgens kun je ze er gewoon zo over de bouten heen klikken (klik systeem) voor de zekerheid kun je er dan nog even een schroefje doorheen zetten en ze zitten vast.. mvg, robin |
|
||||
|
||||
Quote:
1,7 is apk goed maar zijn wel bagger banden! kortom vermeld ff de aantal mm |
|
|||
|
|||
idd het aantal mm van de banden is +- 7mm
oftewel het zijn nog goede banden.. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
schop
|
|
|||
|
|||
een goed bod is ook welkom..
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
wie ze voor zaterdag ophaalt mag ze voor 150 euro meenemen..!
|
|
|||
|
|||
moeten weg! wie neemt ze mee?..
|
|
|||
|
|||
up