|
||||
|
||||
Remvoering indicator lampje resetten 2.0 16 ABF?
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een mk III GTI 16v, maar het lampje dat versleten remvoeringen aangeeft gaat niet uit. Schijven, blokken en slijtagesensoren zijn vervangen, maar ik heb begrepen dat dit door de garage gereset moet worden. Nu heb ik tijdelijk gewoon het lampje uit het dashboard gehaald, zodat ik me er niet aan stoor... Dit is natuurlijk niet dé manier en mijn vraag is of ik daadwerkelijk naar de dealer moet, of dat er één of ander handigheidje voor is..
Bij voorbaat dank!
|
||||
|
||||
Ik heb nog nooit van resetten gehoord? Als een indicator massa maakt via de schijf of iets anders gaat het lampje branden in mijn ogen.. Kan het niet zo zijn dat er een beetje remvloeistof bij moet? Is dat niet hetzelfde lampje..
|
|
||||
|
||||
Dat lampje gaat aan omdat er contact met de massa gemaakt wordt als je remvoering versleten is. Resetten is er niet bij en ik denk dat je ergens een draadje aan de massa hebt liggen. Ik zou de velgen er eens afhalen om te kijken of er nergens een versleten draadje hangt.