|
||||
|
||||
14" verbreed staal, welk model?
HeHo,
ik wil mijn 15x7 ATS cup onder mijn scirocco weghalen en er 14" verbreed staal opzetten met een lekker diep velgbed en alles binnen de wielkasten. nu weet ik alleen niet zo gauw een mooi model velg te bedenken om te verbreden. iemand ervaring of mooie ideeen(foto's is nog beter) met 14" ?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
sloperij?
|
||||
|
||||
Ik heb 2 weken geleden toevallig ook nog 2 golf 3 staaltjes van de sloperij gehaalt was €10,- per stuk kwijt inclusief tot op het canvas versleten banden . Waren niet mooi meer (wel recht) maar na een beetje liefde en verzorging zagen ze er zo uit (dan wel niet verbreed maar goed):
Gr Thijs
DUB CLUB Golf mk2 1986 1.9 tdi Corrado 2.0 16v Last edited by tieske_jetta : 25-04-2008 at 17:48. |
|
||||
|
||||
waarom niet van een Renault 19 16v, is wel lekker apart!
|
|||
|
|||
Je kan ze pakken van een BMW heb die al verbreed liggen zijn 8 en 8,5 maar lijken veel breder
|
||||
|
||||
nou,
ik wil eigenlijk aan de voorkant 7.5" breed ET28 en aan de achterkant 8" breed en ET nog onbekent. moet ik nog ff afmeten aan de hand van mijn wielkasten... (en sowieso iets van VW) in ieder geval bandjes 195/14 nogiets. niet te plat in ieder geval.. iemand nog mooie plaatjes met voorbeelden? |
|
|||
|
|||
het BMW staal verbreed tot 8J
|
||||
|
||||
Zelfde als Caddy staal zo te zien ?
Golf3 model is imo lelijk. Stond laatst ook een setje te koop 8/8,5j met Falken banden en matzwart. Dat was ook wel een mooi model hart. Daar heb ik ook nog een setje van te liggen nieuw in doos (20€ voor betaald 4 nieuwe velgen ) |
|
|||
|
|||
het is het zelde model maar andere waardes weet het niet meer precies maar het bed is veel breder dan het staal van golf 2
|
||||
|
||||
Quote:
Deze velgen heb ik ook liggen om verbreed te worden. Ze zijn helaas wel wit maar dat gaat er nog af. Ze worden zwart met een rode rand zoals mijn wintervelgen.
|
|||
|
|||
14" opelstaal et49 verbreed tot 10j,
|