|
||||
|
||||
Robstar's '55 Oval 3" White Walls
Goedemiddag,
Eindelijk heb ik een '55 Ovaal kever! Het is een originele Nederlander, dus alle on-originele delen gaan eraf, zoals de benzinemeter enzo...,maar dat zal ik hier allemaal neerzetten, voorlopig eerst nog ff cruizen op hoogte, en daarna.... hier een paar foto's, betere volgen... 8) Greetz Rob Last edited by Robstar : 19-05-2010 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Dat is echt een héééle mooie kever die je daar hebt!!
|
||||
|
||||
mooie kleur ook, wat zijn de verdere plannen?
|
|
||||
|
||||
Strak ding man! eigenlijk zo laten he! niet rose rollen ofzo he!
|
|
||||
|
||||
En ook niet verlagen. Lekker zo laten!
|
||||
|
||||
Quote:
niet? |
|
||||
|
||||
Slam the bitch.......
Super !!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
mmm, dan breng ik de verf wel weer terug verdere plannen, zijn: stap 1: verlagen, stap 2: .... stap 3: .... komt allemaal wel in de loop der tijd |
|
||||
|
||||
Nee man Met originele hoogte ben je veel origineler!
|
||||
|
||||
Quote:
heel mooi! |
|
||||
|
||||
Quote:
als ik hoog wil rijden, koop ik wel een trekker vanavond eens ff kijken bij Martijn @ Aircooled Gr. Rob |
|
||||
|
||||
ubervette bak!
|
|
||||
|
||||
Dikke kever veel plezier ermee en maak er wat moois van (ja nog mooier )
|
|
||||
|
||||
Quote:
moet wel goed komen denk ik |
|
||||
|
||||
Hey Rob alles goed ?
Super ovaal kerel !! Spreek je ....... Groeten Jasper
|
||||
|
||||
Quote:
He Jasper, ja alles chill, thnx man! ja spreek je snel @ budel misschien? |
|
||||
|
||||
waarom zou je al het ''on'' originele er af halen en hem dan wel op z'n bek mikken.. dat is helemaal onlogisch laat m mooi zo man!! dan ben je origineel. Iedereen verlaagd zijn kever al...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zondag ga ik met Hans naar budel ! Dussss
|
||||
|
||||
Quote:
Jipz zondag ben ik er waarschijnlijk ook! spreek je daar dan! @Soumensch, omdat ik het "on-originele" niet mooi vind staan, hij moet zo origineel mogelijk worden, qua onderdelen en uiterlijk, maar wel "plat op de bek: misschien een beetje dubbelop maar zo vind ik het het mooist! |