|
|||
|
|||
Complete corrado G60 in onderdelen
Hoi,
Wegens serieuze miskoop komt mijn corrado in onderdelen. -Bolle motorkap zonder mankement. -Remus uitlaat -Splinter nieuwe Voorruir (origineel VW) met nieuwe sierstrip. -Voor de rest de gewone onderdelen. -Motor heeft ongevver 130.000 km staat van de G-)Lader niet bekend. -Kleur van de wagen is antraciet. Afhalen in belgië Vriendelijke groeten, Mike |
|
||||
|
||||
bij elk onderdeel moet een prijs. lees de regels alvorens een advertentie te plaatsen aub.
|
|||
|
|||
De volledige wagen staat tekoop in onderdelen.
Ik kan toch moeilijk elk onderdeel hier gaan noteren, of heb ik het mis. groeten, Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
De onderdelen die je tot nu toe hebt opgenoemt kun je toch wel ff een prijs bijzetten, zo moeilijk is dat niet. |
|
||||
|
||||
En helemaal het dak mechanisme en waar het precies af te halen is vind ik zeer intressant
|
|
|||
|
|||
Wat kosten de stoelen? Welke kleur en in welke staat zijn ze?
|
|||
|
|||
Hoi,
Stoelen moet ik eens bekijken, want over de passagiersstoel is een hoes over getrokken. ze zijn in grijs met groen motiefje, ik denk de meest voorkomende. Het dak werkt nog prima: 175 euro. Af te halen omgeving brussel. Nieuwe voorruit 250 euro nieuw in de doos Groeten |