#1
|
||||
|
||||
Stationair toerental blijft 'hangen' op +/- 2000rpm
Ik heb GTI met PB blok digifant, welke het volgende probleem heeft.
Zodra je de auto start, loopt deze mooi 840rpm (op TT & mfa). Zodra je wat gas geeft boven de 1500 toeren, klimt het toerental zonder het gaspedaal aan te raken 1 op de 2 keer naar rond de 2000 toeren en blijft daar op staan! Vervolgens beetje gas geven beetje tikken op het gaspedaal en dan klapt ie ineens terug naar 840rpm Probleem doet zich voor zowel bij koude, als warme moter. Ik heb geen idee waar ik moet gaan zoeken, jullie? Ps. PB blok is behalve lamdba en kat gelijk aan PF?
__________________
Golf MK2 GTI 8v PB '89 Monza Blue Met. @ Zenders Ford Escort MK3 Estate 1.6 XR3 '85 Volvo S70 2.5 LPG '98 |
#2
|
||||
|
||||
stappenmotor al schoongemaakt/vervangen?
Gr
__________________
golf 1 gti '77 under construction Passat dsl '80 130 PK TDI Passat station 2004 130 PK TDI |
#3
|
||||
|
||||
Ik zou het inderdaad ook bij de stappenmotor zoeken.
Haal hem er eens uit en maak hem eens goed schoon. Kan zijn dat ie over enige tijd weer slecht gaat lopen doordat ie aan z'n eind is, maar als ie eerst een tijdje beter loopt, weet je tenminste waar te zoeken.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#4
|
||||
|
||||
Oke! Gaan we die schoonmaken
To be continued!
__________________
Golf MK2 GTI 8v PB '89 Monza Blue Met. @ Zenders Ford Escort MK3 Estate 1.6 XR3 '85 Volvo S70 2.5 LPG '98 |