Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-04-2008, 00:26
bugsnbusses bugsnbusses is offline
VW Enthousiast

Send a message via AIM to bugsnbusses
Default ff voorstellen! golf mkII projectje

ik wil bij deze dan maar es mijn golfje 2 uit 90 voorstellen het is een 1300i met 4 bak in een allerminst aantrekkelijke kleur, kanarie geel!
ik ben van plan om er iets leuks van te maken, oldscool/ ratlook/retro/ maar ben dr nog niet uit wat het precies wordt, hij wordt in iedergeval mat en plat,maar alles op zn tijd! het is mn daily dus hij moet vooral rijden! ideën en sugesties zijn uiteraard zeer welkom! trouwens goedkope onderdelen ook!
wat er het eerst aan moet gebeuren: grote beurt! + nieuwe bougie kabels(een marder had honger) nieuwe kachelslang(weer die marder) en wiellagers achter en remmen rond om, dan is mijn budget wss voorlopig weer uitgeput!
als iemand weet waar ik een en ander tegen aantrekkelijke prijzen kan bestellen of halen hoor ik het graag!
ik zal proberen ff wat foto's te posten zodra ik weet hoe dat precies moet!,groetjes BBS
Reply With Quote
Old 03-04-2008, 10:18
chris_vw89's Avatar
chris_vw89 chris_vw89 is offline
VW Addict

Send a message via AIM to chris_vw89 Send a message via MSN to chris_vw89

nou..als je voor oldskool gaat , doe er dan een mooi oldskool bruin/beige interieur in..hier op het forum staat bij onderdelen te koop nog een compleet bruin/beige interieur van 'classicline' te koop. Dat zal erg lekker staan denk ik
Old 03-04-2008, 11:01
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...

Onderdelen bij de automaterialenzaak halen
En de reperaties zelf doen
Kost het minst
Reply With Quote
Old 04-04-2008, 01:08
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by chris_vw89
nou..als je voor oldskool gaat , doe er dan een mooi oldskool bruin/beige interieur in..hier op het forum staat bij onderdelen te koop nog een compleet bruin/beige interieur van 'classicline' te koop. Dat zal erg lekker staan denk ik

oldscool lijkt me idd een mooie zet! maar mn budget laat het nu ff niet toe om een nieuw interieurtje aan te schaffen helaas, mss in mei met mn vakantie dollars.
Reply With Quote
Old 04-04-2008, 01:12
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Onderdelen bij de automaterialenzaak halen
En de reperaties zelf doen
Kost het minst

onderhoud en reparaties doe ik altijd zelf idd,maar ben zoals iedereen eigenlijk op zoek naar de beste deal qwa prijs en kwaliteit, heb net een setje wiellagers besteld voor beide achterwielen, in duitsland komt dat incl verzenden naar mn duits adres op 15,50 euro das niet verkeerd dacht ik?

Last edited by bugsnbusses : 04-04-2008 at 01:15.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules