![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik wil bij deze dan maar es mijn golfje 2 uit 90 voorstellen het is een 1300i met 4 bak in een allerminst aantrekkelijke kleur, kanarie geel!
ik ben van plan om er iets leuks van te maken, oldscool/ ratlook/retro/ maar ben dr nog niet uit wat het precies wordt, hij wordt in iedergeval mat en plat,maar alles op zn tijd! het is mn daily dus hij moet vooral rijden! ideën en sugesties zijn uiteraard zeer welkom! trouwens goedkope onderdelen ook! wat er het eerst aan moet gebeuren: grote beurt! + nieuwe bougie kabels(een marder had honger) nieuwe kachelslang(weer die marder) en wiellagers achter en remmen rond om, dan is mijn budget wss voorlopig weer uitgeput! als iemand weet waar ik een en ander tegen aantrekkelijke prijzen kan bestellen of halen hoor ik het graag! ik zal proberen ff wat foto's te posten zodra ik weet hoe dat precies moet!,groetjes BBS |
|
||||
|
||||
![]() nou..als je voor oldskool gaat , doe er dan een mooi oldskool bruin/beige interieur in..hier op het forum staat bij onderdelen te koop nog een compleet bruin/beige interieur van 'classicline' te koop. Dat zal erg lekker staan denk ik
|
|||
|
|||
![]() Onderdelen bij de automaterialenzaak halen
En de reperaties zelf doen Kost het minst |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oldscool lijkt me idd een mooie zet! maar mn budget laat het nu ff niet toe om een nieuw interieurtje aan te schaffen helaas, mss in mei met mn vakantie dollars. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
onderhoud en reparaties doe ik altijd zelf idd,maar ben zoals iedereen eigenlijk op zoek naar de beste deal qwa prijs en kwaliteit, heb net een setje wiellagers besteld voor beide achterwielen, in duitsland komt dat incl verzenden naar mn duits adres op 15,50 euro das niet verkeerd dacht ik? Last edited by bugsnbusses : 04-04-2008 at 01:15. |