![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb een probleem met me jetta
hij liep echt als een zonnetje maar donderdag regende het erg en hier en daar lagen veel plassen reed door en plas waardoor die uitviel bij een afrit van de snelweg daarna heb de jetta nooit meer gestart vonkt wel gewoon bougie zijn nieuw wat zou dit kunnen zijn olie en koelwater is nog gewoon op peil iemand een idee |
|
|||
|
|||
![]() Ist een 1.3 motorcode NZ?
|
|
|||
|
|||
![]() ja voglens mij wel de 40 kw versie
kan het zijn dat mij onsteking niet meer op tijd vonkt ??? |
|
||||
|
||||
![]() Mijn zus heeft ooit een soortgelijke situatie gehad met haar Golf 3 1.4, bleek dat hij water had aangezogen door het (foute) openluchtfilter...
|
|||
|
|||
![]() heb gisteren de jetta achter een auto aan laten rollen en hij starte bleef netjes stationair draaien en vervolgens wanneer die uitviel na een minuut liep te achter de auto alleen hoog toerig
hij sloeg aan en als je gas bleef geven bleeftie aan maar onder de 3000 is het motortje meteen uit iemand mis goeie ideeen?? dutch jetta gt hoe heeft je zus dit opgelost bougie's zijn er bij mij al een keer uitgeweest |
|
||||
|
||||
![]() Misschien je verdeelkap vochtig van binnen? Heb het laatst gehad met mijn G40 en liep toen heel onregelmatig, elkaar leek het motortje steeds uit te vallen.
|
|
|||
|
|||
![]() me jetta doet eht weeer maar enigste probleem is dat het nog niet lekker draait
bij stationair en dan beetje gas erop hoor je forse knalen in het luchtfilter hij spuit dan benzine door een gaatje omhoog naast me gasklep iemand ideeen verdeelkap is nieuw daar lig het niet meer aan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Distributie/ontsteking niet optijd
Regelapparaat kapot |
|
|||
|
|||
![]() alle vier de bougies vonken
2 zijneen beetje nat bruin andere 2 vool zwart met kool onsteking staat optijd meot denk een bezine probleem zijn met die backfire in me luchtfilter wat bedoel je met regelapparaatr |
|
|||
|
|||
![]() Die benzinelekkage lijkt mij zowieso niet goed. Komt dit uit de injectorrail?
|
|||
|
|||
![]() problem is opgelost was een bougiekabel
zat ergens vertraging in daarom wou die neit lekker rond draaien |