|
||||
|
||||
OOOOh Christiaan!! uitlaatdempertje hebben?
heb het ff voor je in de gaten gehouden , omdat je nogal pech had met je andere demper..
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...100&zoek=cabrio psies iets voor jou...
|
||||
|
||||
heb hem gebeld , hij zou meteen bellen ! thanx
|
|
||||
|
||||
daar zijn we voor....
|
||||
|
||||
RIES & PETER!!!!!!! SUPERRRRRRRRRR
Heb um idd meteen gebeld (zat in de auto, tijdens het nemen van een rotonde het tel. nr op te schrijven wat peter me dorgaf (moet er wat voor over hebben )) en hem zo goed als gekocht. Moet alleen nog even een datum prikken wanneer ik hem ga halen, maar hij is dus telefonisch verkocht...jippi!!! |
|
||||
|
||||
Beterrrrrrrr <edit> COOL!
|
|
||||
|
||||
net nog ff die gozer gebeld, ga hem vrijdag avond halen (mirte moet werken ) dan zit ie er misschien nog onder voor zondag !!
|
|
||||
|
||||
word een biertje voor deze jongen.....en peter natuurlijk
|
||||
|
||||
ben je zondag in Kerkrade??
|
|
||||
|
||||
lol....nee zit op een skutsje zondag.....moet weer een wedstrijdje doen..skutsjesilen is weer begonnen...
|
||||
|
||||
sja....dan drink je er daar maar 1'tje (of meer) op de uitlaat
|
|
||||
|
||||
bier is daar gratis.... grolsch is de sponsor...
maar heb je nog meer centjes over? er word nl een compleet gereviseerd g60 blok aangeboden...1,9sls blok met geflowde kop, grote kleppen etc etc etc...2250 euro.. leuk voor in de cabbie..
|
||||
|
||||
is erg leuk....maar ja, moet ook nog een appartement in richten....dussuh, zit er ff niet in....
|
|
||||
|
||||
vanavond ga ik hem halen......dan zal ik meteen ff een duidelijkere foto knippen....
|
|
||||
|
||||
Dempertje opgehaald, zag er erg netjes uit. Moest er natuurlijk bij thuiskomst meteen ff onder , past gelukkig goed, is alleen wel iets te hard qua geluid vind ik...laat hem er ff onder zitten...misschien moet ik wel wennen
|
|
||||
|
||||
jij gaat wel wennen christiaan.... zo niet, dan toch
|
||||
|
||||
wat een toff pijp!!
|
||||
|
||||
Quote:
Post die foto is ff die je gisteren gemaakt hebt dennis... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Leute, das ist doch SUPERGEIL oder?
|
||||
|
||||
Foto's zijn redelijk gelukt ondanks de ruzie die ik had met de camera... en dat zwart/wit... op zich wel erg gaaf !