|
||||
|
||||
Technoclassica 2008
Nog even geduld tot morgen, en dan gaan de deuren open. Voor mij de eerste keer, dus ik ben benieuwd!
Post in dit topic je foto's en ervaringen voor de thuisblijvers!! En hier is het foto album te vinden!
|
||||
|
||||
Zo, weer thuis, en een hoops mooi's gezien! Foto's komen eraan.
Voor diegene die nog even tijd vrij kan maken, is het echt de moeite waard om te gaan kijken! Voorproefje wat er alvast in het album staat:
Cabby Last edited by Christiaan : 27-03-2008 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Damn, weer wat gemist zie ik
|
|
||||
|
||||
ik ga zondag erheen. maar nu ik die foto's zie kan ik echt niet meer wachten
|
|
|||
|
|||
Ook wij zijn net terug uit Essen.
De volkswagenstand is enorm groot en vooral gericht op de geschiedenis van de scirocco. Porsche liefhebbers komen volledig aan hun trekken, veel 911's en 356's. Ook mercedes heeft een hele mooie stand (halve hal!) Een superdag, niet eens de tijd gehad om alles te bekijken. Camera was leeg (?!) helaas geen foto's, deze zullen denk ik wel in voldoende mate volgen.
|
||||
|
||||
kom net binnen, was weer mooi, de sportquattro's waren in de aanbieding!
welke kleur wilt u? wit, rood, donkerblauw, donkergroen, zwart of geel met striping?? zéér veel mooie auto's gezien, old school witte randen gekocht voor om de blauwe nummerplaten.... foto's komen eraan... |
|
||||
|
||||
mijn foto's staan er ook weet bij.. was voor mij ook de eerste keer. Aantal en kwaliteit van auto's was in 1 woord geweldig. Onderdelen markt had ik iets meer van gehoopt.
Als ik had gewild had ik een complete 1934 Mercedes aan onderdelen kunnen bouwen, maar voor de youngtimers was er niet heel erg veel (was op zoek naar een setje achterlichten voor de audi) Stond wel een heel erg mooie audi 5S met 13.000 km.. heb ik wel even omheen lopen slenteren.
|
||||
|
||||
dit vond ik erg mooi: sportquattro's in allerlei kleuren bij elkaar, unieke aanblik!:
Last edited by hajee : 28-03-2008 at 07:48. |
|
||||
|
||||
voor Richard:
ook superapart.. 205 T 16 wegversie, naast de ralley uitvoering.. |
|
||||
|
||||
natuurlijk ook veel oude vw's!
barndoorsamba van volkswagen zelf is erg mooi.. |
|
||||
|
||||
ik heb al helemaal zin in zondag
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hajee, Tjaap, Christian: mooie foto's
|
|
||||
|
||||
erg mooi allemaal om te zien. wilde er vandaag ook heen, maar kon helaas niet. ben nog aan het bijkomen van een operatie. dus: zoveel mogelijk foto's plaatsen, kan ik lekker kwijlen van achter de pc
grtz.
|
||||
|
||||
leuker dan de essen motorshow denk ik.
|
|
||||
|
||||
dat ziet er effe mooi uit allemaal,ik zou eerst niet heengaan maar nu ik aldeze foto's heb gezien heb ik wat mensen opgetrommeld en ik ga morgen heen.
Kijk er al helemaal naar uit,al die mooie scirocco's!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten! Ben een keer of zes naar de Motorshow geweest en afgelopen donderdag voor de tweede keer naar de Techno Classica. Vanaf nu is de Classica voor mij ieder jaar verplichte kost. Hier kijk ik nl. echt mijn ogen uit |
|
||||
|
||||
Vandaag ook naar Essen geweest, en dat was zeker de moeite waard.
Kleine selectie van mijn foto's, de rest is terug te vinden in het album: |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag geweest,kort gezecht:het was gewoon geweldig!!!!!!!!!
|