![]() |
|
|||
|
|||
![]() na een tijdje afwezig te zijn geweest,
toch maar weeeer het besluit genomen om weeeer een jetta te kopen, heb er al 2 gehad, een blauwe 1600 uit 92 met 30.000 km op de teller, en een rode met uit 91 met 220.000 km op de teller, en waarschijnlijk wordt dit de volgende ga van t weekend kijken, en als t wat is maandag ophalen ![]() Het is een coach 2 deurs, uit 1990 en is donkerblauw, 1300cc 4-bak, nieuwe riemen, banden, en apk, maar wel met een klein beetje werk, zijstip op de linker voor deur mist, en er zit een deuk in de achterbumper ![]() dit is een beetje een idee van hoe die moet worden ![]() ![]() ![]() [/IMG][IMG] ![]() [/IMG]
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM ![]() Last edited by jetta91 : 08-05-2008 at 11:56. |
|
||||
|
||||
![]() swerelds beste photoshop....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry dat ik het zeg Taap, wat ben jij toch altijd lekker optimistisch en positief naar andere toe zeg (en dat is sarcastisch bedoeld). Als je niks zinigs te melden hebt doe dat dan niet, valt me gewoon op! Kontkussen hoeft ook niet, maar doe even een beetje normaal! Welkom Jetta91, de basis lijkt al goed te zijn. Veel plezier hier op volksforum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug!
Last edited by --daniel-- : 08-05-2008 at 20:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry maar ik ben het wel eens met tjaap wou je zeggen dat dit een dikke photoshop is ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat niet nee, maar zeg dan iets in de trend van:
welkom hier, ik ben benieuwd naar de plannen! een dergelijke photoshop kan je overigens wel achterwege laten ![]()
|
||||
|
||||
![]() of
"met wat voor programma doe je dat?"
|
||||
|
||||
![]() Welkom, en leuke auto heb je op t oog. Jammer van de 4bak, zou ik zelf nooit kiezen mgoed ieder zn ding
![]() Ennuh: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja en zo genuanceerd reageert iedereen :P
|
||||
|
||||
![]() beetje last van PMS?
cynisch kritiek op zijn tijd mag best, anders lezen we 100x "o, wat een mooie bbs-en" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja goed, ik heb er ook niet zoveel moeite mee ..
ik gaf ook altijd zo'n reacties op vwforum (kuch) daar konden ze het niet zo waarderen ... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() word vast een mooie jetta !
(je kan trouwens beter foto soepen dan mij ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoel ook nie dat je moet kontkussen, maar vondt het een nogal zinlose opmerking. En dat doet Tjaap nogal vaak hier is me opgevallen!
Vindt dat jammer, en dat melde ik even. Lekker boeie toch. |
|
||||
|
||||
![]() idd de basis ziet er goed uit maar welke velgen wil je eronder ?
|
||||
|
||||
![]() Who gives a flying fuck hoe de fotoshop eruit ziet, zolang de bedoelingen maar goed zijn...
|
||||
|
||||
![]() Niet te moeilijk doen. Als je hier op het forum al van slag raakt van de opmerkingen zou je het op mijn werk niet al te lang volhouden. Maar daar kunnen we het hebben van elkaar.
Ik kan zelf trouwens ook aardig met paint overweg. Ik gebruik het bijvoorbeeld om even te kijken hoe een Jetta Harlekijn er uit zou zien ![]() Welkom op het forum en even voor de Jetta statistieken... uit welke provincie kom je???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Emmen (als in gemeente Emmen) ligt geloof ik nog steeds in Drenthe!
|
||||
|
||||
![]() Vette wieldoppen op je 2e foto! hou je die erop?
grtz
|
||||||
|
||||||
![]() Quote:
dank je Quote:
Jammer dat je het erbij moet zeggen,. bij een goed geplaatste opmerking zoals de mijne was het niet nodig geweest. Quote:
klopt als ik een opmerking niet zinning vind plaats ik hem niet. Quote:
en mijn punt is weer gemaakt Quote:
en wat vind jij normaal? Zeggen dat het een geweldige auto is? Vind de OP ook niet vandaar zn WEL geweldige shop. Quote:
hij zegt zelf al, "ik ben weer terug" en bovendien heeft hij al 50 posts.. en is hij langer lid dan jijzelf bent. tot zover. En nu zou ik het waarderen als je dit topic niet verder verpest met offtopic post en het gewoon weer over zijn auto en geweldige p-shop zou willen hebben. ![]() ![]()