#1
|
|||
|
|||
TE KOOP: Corrado 2.0i uit 1994
Merk: Volkswagen
Type: Corrado Motor: 2.0i Bouwjaar: 29 juni 1994 KM stand: 132.000 Kleur Aqua: Bleu Pearleffect / LC5U Deze auto heb ik van november 2001 in mijn bezit, destijds gekocht in volledige originele toestand. De auto had toen 93.000 km gelopen. De auto is: Schadevrij Rokersvrij 2e eigenaar Onderhoudsboekje, gebruiksaanwijzing en historie aanwezig Garage onderhouden Tevens vele rekeningen, foto's van alle modificaties en een kostentabel aanwezig Opties: Elektrische ramen Elektrische spiegels (met spiegelverwarming) Elektrisch schuif / kantel dak (compleet gereviseerd) Elektrische koplampverstelling Centrale vergrendeling Comfortsluiting op CV voor ramen en dak (sluiten automatisch als auto afgesloten wordt) ABS, Boordcomputer, stuurbekrachtiging en de rest van de standaard opties Exterieur: Achterlichten rood gespoten Rood gespoten remklauwen (gereviseerd) Shortstick antenne Witte zijknipperlichtjes Originele grille met zwart VW embleem Kamei koplampspoiler Rieger Infinity side skirts Rieger achterskirts Seidl dakraamspoilertje Nieuw gespoten voorbumper Onbeschadigde, niet uitgedroogde 90 mm onderlip Nieuwe deurgrepen Nieuwe koplampglazen, mistlampen en knipperlichten CCN kentekenplaat houders Interieur : Zwart stoffen interieur van een VR6 exclusive in top toestand. Nergens kapot, ingezakt of gaatjes erin. Uiteraard ook van het nieuwe type, maar wel met armsteun achterin Interieurverlichting aangepast aan de look van Golf 4. Blauwe tellerhuis verlichting, rode wijzers en alle andere knoppen (lichten, raambediening etc etc), schakelaars en de kachelunit zijn rood verlicht VW Motorsport pookknop Nieuwe originele deurpinnetjes met houders Nieuwe vloermatten Originele, onbeschadigde hoedenplank zonder boxen gaten erin oid Originele krik incl. wielsleutels, thuiskomer en verbanddoos in kofferbak Originele boxen vervangen door uitstekende pioneer boxen Onderstel : Brock B1 velgen in 9j x 16 rondom. Splinternieuwe Dunlop SP9000 banden in de maat 215/40 ZR 16, V profiel uiteraard. Banden zijn vorige week net erop gekomen, dus daar heb je voorlopig alweer geen last meer van. H&R verlagingset, bestaande uit schokdempers en veren, achterkant is hoogte instelbaar Nieuwe toplagers op de veerpoten Remklauwen rood gespoten en zijn alle 4 gereviseerd Motorisch: K&N luchtfilter (inlegfilter in originele luchtfilterhuis) RVS magnex uitlaatsysteem vanaf katalysator van EPS Brandstofverbruik gemiddeld een 7.5 tot 8 L/100 km, ligt eraan of je veel stadsverkeer rijd. Op de snelweg is zelfs een verbruik van 6.8 L/100 km mogelijk. Verzekering en wegenbelastig ligt ook een stuk lager dan z'n VR6 en G60 broeders. Aanzienlijk minder kosten in de maand dan wanneer je een G60 of VR6 rijd. M'n vorige auto was namelijk ook een Corrado G60, dus ik neem aan dat ik het kan weten ;-) Onderhoud: Distributieriem, V-snaar, multieriem + bijbehorende span,- geleiderollen vernieuwd (106.500) Lambdasonde + pingelsensor + bekabeling ervan vernieuwd (116.000) Verdeelkap + rotor vernieuwd, bougiekabels, bougies etc ook allemaal vernieuwd (106.000) Stationair toerentalklep laten reinigen (106.000) Injectors laten reinigen (106.000) Thermostaat + waterhuis vernieuwd (115.000) Alle filters en vloeistoffen vervangen (Diversen) Nieuwe luchtfilterslang (128.000) Nieuwe carterpanpakking (128.000) Versnellingsbakkabels afgesteld en nieuwe olie erin (116.000) Alle 4 de remschijven + blokken vernieuwd (123.500) Alle 4 de wiellagers vernieuwd (123.500) Alle 4 de remklauwen gereviseerd (123.500) Remolie ververst (123.500) Beide oliedruksensors vernieuwd (128.000) Schuif/kanteldak gereviseerd (95.000) Complete nieuwe RVS uitlaat vanaf kat (106.000) H&R verlagingset (112.500) Toplagers veerpoten vervangen (112.500) Nieuwe accu (121.000) Nieuwe voorruit (121.000) Nieuwe buitenspiegelglaasjes + motortjes (110.000) Nieuwe koplampglazen, knipperlichten en mistlichten (121.000) Nieuwe deurgrepen (121.000_ Nieuwe ruitenwissers (121.000) ECU uitgelezen (93.000 / 116.000 / 128.000) Alles op tijd gezet en afgesteld (93.000 / 106.500 / 128.000) Uitgelijnd (112.500 Steenslag op de kop weggewerkt (129.000) Uiteraard heeft ie z'n kleine en grote beurten op tijd gehad. Meeste onderhoud is allemaal preventief gebeurd, op de lambdasonde na. Dit is een echte volkswagenkwaal. Als je het zo leest lijkt het een rampenbak, maar ik wil alles perfect in orde hebben en houden. Deze auto heb ik dus compleet origineel gekocht, van een 70 jarige 1e eigenaar weduwe vrouw, uiteraard aantoonbaar. Dit is m'n hobby auto en rij ik alleen mee naar meetings, of om in de zomer lekker relaxed mee te toeren. Verder staat de auto altijd in binnen in de garage, zelfs bij regen komt ie niet buiten. In de winter wordt hij zelfs van November t/n Maart gestald en geschorst. Als laatste en niet om arrogant te klinken maar, dit is gewoon echt een nette, goed onderhouden liefhebbers auto waar je de komende tijd zeker geen kosten aan zal gaan hebben en die zéker een bezichtiging waard zal zijn. Mocht je twijfels en,- of interesse hebben; De koffie staat klaar 8-) Bij serieuze interesse is er ook een proefrit mogelijk. De auto moet binnenkort gekeurd worden, dus je hebt sowieso een jaar nieuwe APK erop. Elke aankoopkeuring is toegestaan en bij verkoop staat hij natuurlijk brandschoon en glimmend van binnen en buiten op z'n volgende eigenaar te wachten. Vraagprijs is 8000 euro. Hier enkele foto's: Mocht je nog vragen overhebben of wat dan ook, kan er hier gereageerd worden of anders per mail. M'n adres is: Bart@corrado-club.nl Groeten, Bart Philippens |
#2
|
|||
|
|||
Corrado is verkocht
Topic mag gesloten worden. |