|
||||
|
||||
Golf ruilen voor Jetta of iets anders
Twijfel twijfel en nog eens twijfel.....................
Maar toch maar eens een balletje opgooien hier. Wil de Golf II graag ruilen voor een Jetta II of Passat 35i of iets anders leuks...uit de vag groep.........eventueel met kleine bijbetaling van mijn kant. Gaat dus om de Golf II 1.6 GL van 1985 in het mooie blauw. Interieur van de auto is mooi zonder schade. Buitenkant heeft plek rechtsvoor die even gespoten moet worden, zat een deukje dat nu weggehaald is en in de primer staat. Achterbumpert heeft deukje en trekhaak............maar andere bumper is erbij. Blokje was om zeep geholpen door paar rotjochies en een bus remreiniger maar inmiddels ander blokje in met 180.000km, oude blok had iets va 260.000km op de teller. Is verder helemaal origineel volgens mij. Rechterspiegel en nw achterklepdempers zitten erbij. Auto is op dit moment geschorst en staat droog en geventileerd. En omdat het moet, vraagprijs € 1000,-
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 22-03-2008 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Uppa en het hoeft geen gti of ander snel ding te zijn..........als het maar geen 1300 is..........diesel, lpg of benzine......geen probleem mee.
Maar oude pasja of jetta of ????????? geen wrakken of met grote schade aub..........maar wel rijdend. Oh ja en Polo mag ook maar dan het liefste een dieseltje maat van me heeft tdi blok liggen wat er wel in kan
|
||||
|
||||
En ja de vraagprijs is maar ja als ik zie wat ze tegenwoordgi voor een jetta of een afgetrapte auto.....zgn Ratlook vragen is ieder bod welkom.
Of ruilen met een Jetta of oude passat 35i natuurlijk................station of sedan maakt me niks uit.................hoeft ook geen gti of 2.0 te zijn.
|
||||
|
||||
Uppa en eventueel nieuwe verlagingsset van veren en dempers 80/60mm erbij..................
Als ik hem kan inruilen op een 35i heb ik niks aan de set
|
|||
|
|||
Quote:
past wel onder een passat |
|
||||
|
||||
laatste upje............................
Anders er toch maar even mee verder................matblauw..............brede steelies.................. lekker laag
|
||||
|
||||
Als je nu van knutselen zou houden, heb nog een passat variant staan.
Opzich erg netjes nog, interieur is zowieso super. 1.8 op lpg, loopt alleen nog niet maar geeft wel aanstalte 250 euro ben je koopman.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik denk dat ik wel weet welke auto dat is.. is een best beestje hoor. denk niet al teveel mee mis.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ik denk dat ik wel zeker weet dat jij weet wat je denkt! Is inderdaad een uit DIE specifieke collectie ja
|
||||
|
||||
Vertel vertel Tjaap ga dinsdag even kijken in het friese land bij de Passat....................
Maar beetje info over de passat mag natuurlijk
|
||||
|
||||
Roep inderdaad maar raak, zoveel weet ik er zelf namelijk ook niet van!