|
|||
|
|||
Domi,s Golf 3 VR6.
Tja, Nadat de golf 2 TD intercooler vorige week is verkocht moest ik dus weer wat anders voor daily gebruik.
Besloten is om een type 3 te nemen. In eerste instantie zou ik om een Golf 3 GTI gaan kijken maar toen zag ik een mooie frisse VR6 te koop staan. Kleur viel me gelijk op. Is weer eens wat anders dan dat dusty mauve,zwart,rood,blauw etc etc Mensen gebeld en een afspraak gemaakt. De VR6 was van de vrouw en werdt altijd gebruikt in en om Tilburg. Erg veel km,s maakte ze dan ook niet. In de 5 jaar dat ze hem heeft gehad heeft ze maar 35.000km gereden. VR6 isn originele staat op de Golf 4 look lampen na. Dus maandag morgen met schoonvader in de vrachtwagen naar tilburg hij kwam er toch langs dus kon ik mooi mee rijden. Op zich wel een gok want als de VR6 nou niks was dan moest ik met de trein naar huis. Daar aangekomen heeft mijn schoonvader me gedropt en stond ik dus in berm langs de weg . Mensen gebeld van de VR6 en ze hebben me gehaald. Maar goed, alles was naar wens en ik heb de VR6 meegenomen naar Friesland. Het is dus een frisse groene VR6 geworden met nu 155dkm op de klok. Ik ben nu de 4e eigenaar van de auto sinds hij van de band is komen rollen. In duitsland heeft hij maar 1 eigenaar gehad tot 2001, historie is bekent van de wagen, zowel als in Duitsland als in NL. Motor loopt ook heel mooi zonder geratel of andere bijgeluiden je hoort hem amper . Dus geen gekke fratsen zijn er mee gebeurd. Paar mankementjes moeten even verholpen worden en dan is de VR6 top in orde. Verder heeft de auto, CV met alarm en comfortsluiting. Electr ramen en electr schuifkantel dakje. En meer niet eigenlijk Maar genoeg geluld Hier wat foto,s Wagenpark voor huis Last edited by Domi : 11-10-2008 at 20:26. |
|
||||
|
||||
Nice!, persoonlijk vind ik die kleur helemaal niks, maar een vr6 in deze staat maakt dat dubbel en dwars goed. Proficiat met de aankoop!
|
|
|||
|
|||
De kleur is idd even wennen. Maar het is weer eens wat anders he Zoveel VR6jes in deze kleur zie je volgens mij niet.
|
|
|||
|
|||
Sierstrips weer goed zwart maken. Andere velgen en verlagen. Dan heb je een compleet andere auto.
Succes ermee!
|
||||
|
||||
Wat is er mis met deze auto dan?
Knappe kar, Domi!
|
||||
|
||||
Kleurtje is cool !!!!!!!!
Net ding Domi.
|
||||
|
||||
Apart kleurtje zie je niet veel.
Verlagen andere velgen, en dan nix meer aan doen. |
|
|||
|
|||
mooie mk3 domi succes er mee.
|
||||
|
||||
mooie vr6 domi!
|
||||
|
||||
Nette VR6, vind de kleur eigenlijk wel mooi
zou uhm persoonlijk denk ik toch mooi zo laten, lekker origineel veel succes der mee |
|
||||
|
||||
Mooie vr6, alleen originele koplampen erin en verder zo laten
|
||||
|
||||
mooie vr6, veel succes er mee
|
|
||||
|
||||
zeker apart kleurtje, en lekker origineel!
|
||||
|
||||
Leuke auto Domi, als de asbak vol is gaat hij dan weer weg ??
Groeten.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik rook niet Dus snap nog steeds niet waarom de andere auto,s weggingen |
|
||||
|
||||
leuk kleurtje zelfde als mijn 16V!
|
||||
|
||||
Quote:
domi weet gewoon nog steeds niet wat ie pesies wil mare gefeliciteerd domi, mooi bakkie hoor Last edited by Michel B4 : 13-08-2008 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Leuk gebakje Domi, en kleurtje staat leuk op 'n VR6!
|
||||
|
||||
Mooie Vauer6 Domi, en veel succes ermee.
Groetjes Atze.
|
|||
|
|||
Nette wagen jonge ! Ik zou er weinig aan veranderen