|
||||
|
||||
Slecht lopen
Nou had ik nog ff wat met mun autooootje..
Hij loopt stationair niet best. Soms blijft ie rond de 900toeren en soms zakt ie, begint ie te stotteren en slaat ie bijna af en dan loopt ie weer op. Heel wazig. Ook tijdens het rijden schiet ie soms vooruit. Nou had ik wel gezien dat er nog een gat vrij is aan de rechterkant van het luchtfilter. Aan de linkerkant zit gewoon een slangetje maar rechts dus niet. En er ligt nog een klein slangetje bij maar die ligt dan weer links en ik heb geen idee of die daar in hoort? Iemand enig idee?? |
|
|||
|
|||
Even een foto!
Wat voor motor? |
|
||||
|
||||
Tis een 1.6.
Morgen zal ik ff een foto maken |
|
||||
|
||||
hey kerel .. als je effe fototje maakt ..
off motorcode bouwjaar ,, is het mis beetje makkelijker ,, om mischien je probleem te erkenen ,, vrgr gooigolf ,, |
|
||||
|
||||
Uhm.. ik ben geen kerel :P
Mun golfje is van 1990, tis een 1.6 en verder nix bijzonders Hier de foto's: |
|
||||
|
||||
hallo ..
jou motor code is 1.6 pn . dat ondbrekende slangetje bakzijde , op luchtfilterhuis die moet na je gasklepregelaar ,die regeld de stand van je gashefel die zie je op foto bij je gaskabel rondepot met breede stekker , daar komt een vacuum slangetje op die na je luchtfilterhuis gaat , die ondbreekt , maar deze carburateur geeft vaak probleemen inhouden en schokken] dat loszittende slangetje hoord normaal naast die ander te zitten . kijk even naa aansluiting , anders effe schroefje indraaie , dan trekt hij geen valse lucht . succes vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
Slangetje links verlengen en rechts er op stoppen!
|
|
||||
|
||||
Ik ga het ff proberen, hoop dat ie dr beter van word.. Thnx!
|
|
||||
|
||||
Slangetje verlengt is en aan de luchtfilterhuis gemaakt. De auto loopt nu wel iets beter maar toch blijft ie stationair schommelen als ik stil sta. Tis wel iets minder maar nog aanwezig. Zou het kunnen zijn dat het verlengde slangetje toch lucht door laat of is dat ver gezocht? Nog andere tips?? Ideeen? Iemand?
Van dat rondepot brede stekker verhaal snap ik vrij weinig, sorry. Maar zal zowiezo wel ff vragen of un vriend dr ff naar wil kijken |
|
||||
|
||||
hey kerel ,,
als jij luchtfilterbak effe loshaalt , dan zie je een grote ronde pot met breede stekker . daar komt een vacuumslang op en die gaat naar dat tuitje op bakzijde luchtfilterbak , succes gooigolf .. |
|
||||
|
||||
Again; ben geen kerel.. maar in ieder geval thnx, zal morgen ff kijken
|
|
||||
|
||||
hey hallo ,,
ja kan hier weg niet zien ,, maar toch succes er mee ,, vrgr gooigolf .. |