|
||||
|
||||
iemand info of ervaringen met de TEC schroefset van skg autostyling
kan iemand mij meer vertellen over deze setje's van skg autostyling?
is dat wat? http://auto-diversen.marktplaats.nl...fta_ind=16&fs=1
|
||||
|
||||
Ik heb vandaag een setje gemonteerd op een passat 3bG.
Het rijdt niet verkeerd,alleen met 19"had het setje wat lager gemogen achter. Wat de levensduur is weet ik niet ,maar ik ken setjes die zijn vanaf de montage al K$t |
|
||||
|
||||
Beetje goed setje ???
|
|
||||
|
||||
Ik ken een aantal mensen die de set onder de auto hebben, heb nog niemand horen klagen. Niet te stug .
|
||||
|
||||
Je kunt er alleen niet zo laag mee als bijv suppersport toch, deze gaat tot een cm of 8 maximaal.
|
||||
|
||||
VW Golf III en Vento
Geschikt voor 1.4 / 1.6 / 1.8 / 2.0 / GTi / 8V / 16V / 1.9D / 1.9TD / 1.9GTD / 1.9TDi incl. Variant Autotype: 1HXO Bouwjaar: vanaf 10.91 tot 09.97 Verlaging voor: 40 - 85 mm Verlaging achter: 40 - 85 mm Opmerking: Vooras: Set voorzien van schroefpoten Achteras: Set voorzien van schroefpoten maar als ik t goed heb is die 85 mm toch een tuv keur, maar zit er meer schroefdraad op, dus kun je lager? wie kan dit bevestigen?
|
||||
|
||||
Wij hebben vergelijkbare sets van o.a. Raceland. Bij een Golf 3 kun je gewoon met voorspanningsveer erop al zo laag dat er amper mee te rijden valt. Sets zijn lekker stug met 2 jaar garantie en kosten 245 euro.
De sets kunnen wij normaal gesproken gewoon uit voorraad leveren. We verkopen ontzettend veel van deze sets en hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Zelf rijden we er ook mee onder een Polo 6N. Laat maar even weten als je interesse hebt. |
|
||||
|
||||
Bevalt mij echt Super!
heb het op mn vento. En ook nog 2 jaar garantie ook. en voor 200 euro ach wat kan er tegen vallen De meeste sets hebben ze op vooraad. en de service van SKG is ook erg goed mochten er problemen mee komen. |
|
|||
|
|||
Die set heb ik ook, redelijk stug en goed mee te rijden.
Een nadeel, hij gaat er echt niet laag mee (die -85mm neem ik al met een korreltje zout...) . |
|
||||
|
||||
heb hem er ook onder en ben super tevreden. Niet te hard en kan redelijk laag. Moet alleen achter de bumpstops nog inkorten.
Kortom voor dat geld zeer goed setje !
|
||||
|
||||
kan hij nu wel lager als 85mm of niet?
tiefleger zegt niet, en der einzer van wel? ik nie snappe meer
|
||||
|
||||
Ik heb hem op mn vento op 15" en heb bij de dorpels ong. 3 vingers ruimte en nog schroefdraad over.
Moet je idd achter wel ff de Bumpstops een stukje inkorten. of het lager is als -85 durf ik niet te zeggen maar op de MK2 met een FK Set moest ik voor het zelfde resultaat de spanveer er tussenuit halen. |
|
||||
|
||||
bij mij zou die ook op een golf 3 moeten komen, dus begrijp dat ik er wel goed laag mee kan
ik heb inmiddels de set besteld, dus ff afwachten tot ie binnenkomt
|
||||
|
||||
ik heb die set ook, bevalt mij prima. heb wel een foto waar ie op zn laagst staat:
|
|
||||
|
||||
hier op mn Vento al is het wel een beetje slecht te zien,
Is in het echt lager dan het er op de foto uit ziet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat je hem niet ff opgehaalt hebt? is 15min rijden vanuit doetinchem. |
|
||||
|
||||
Quote:
ivm met drukte op het werk, heb ik m op laten sturen, zaterdag middag ophalen was ook al geen optie voor mij, en als t ff meezit komt ie morgen al binnen
|
||||
|
||||
ik woon in friesland en heb hem opgehaald op een avond.
rijdt er zelf mee op een passat 3BG variant, rijdt perfect, kan echt wel laag. achter viel idd beetje tegen, maar is laag genoeg, en vooraan had ik nog 5 cm draad over (nog nog net sturen met wielkast) gr Marten
|
||||
|
||||
heb dit setje ook, bevalt prima!
heb nog zon 5cm draad over.
|
||||
|
||||
Quote:
Dan haal je toch gewoon de stel ring weg en laat je alleen de bus zitten en zet je daar de veer op. Als die dan nog lager moet kun je de draadbus zelf ook nog weg halen. Dan zit je echt wel laag genoeg achter. |