|
||||
|
||||
RocX
Goeiedag allemaal,
ik ben Daan en ben op dit moment nog 17 jaar. Ik woon in Barneveld (Gelderland) Vandaag heb ik mijn eerste auto gekocht. Een Volkswagen Vento 1.8 CL met een kilometerstand van zo tussen 95.000 en 105.000. Door een fout bij de garage is deze een keer gereset. Ik kon hem van mijn opa overkopen voor €500,- een koopje dus. Er is nog helemaal niks aan veranderd. Er zitten op dit moment alleen nog maar lichtmetalen velgen op. Vandaag heb ik de papieren gekregen en woensdag komt ie bij mij voor de deur. Dan zet ik ook wel een paar fototjes. Deze vakantie ga ik niet weg en ga lekker veel werken zodat ik er wat in kan pompen. We zien wel waar het schip strand. Lijstje waar ik nu al over nadenk: Rondom bumpers en skirts, Schroefsetje Heb helaas wel een vaste trekhaak (een trek haak is wel fijn maar helaas vast) Angel eyes koplampen 5-spaak velgen Dak spoiler achter/ dak verlenger Overspuiten Erg simpel nog, moet nog gaan uitzoeken wat precies. Ik zit nog op de middelbare school, 5de klas Gymnasium. Ik speel basketbal en doe op het moment ook aan fitness. Ik speel ook saxofoon en game veel. Is dit niet op de computer, dan wel op mijn Wii of DS. Dit ben ik in een notendop. Last edited by RocX : 16-03-2008 at 22:52. |
|
||||
|
||||
welkom
|
||||
|
||||
welkom! & kom maar met de foto's
|
||||
|
||||
Morgen komt ie voor de deur Zal dan alle informatie geven en fotootjes plaatsen!
|
|
||||
|
||||
welkom en succes ermee
|
|
||||
|
||||
Welkom!