|
||||
|
||||
Rode bies op zijkant GTI '89
Hallo Mede forummers !
Zoals bij velen al bekend ben ik bezig om mijn golf TD op te maken als een GTI Type '89 Deze dus Ik heb dus al de bumpers erop met rode bies ,de grille met rode bies ,de 8V onderspoiler ,enz Maar ik mis de rode bies op de zijkant ! Nu wilde ik er in 1e instantie er de dunnere lijsten opzetten van het type '86 ,maar dit zal niet gaan vanwege de gaten in de deuren voor de dikke deurlijsten . Nu heb ik vandaag een golf GTI zien staan ,bouwjaar '89 (de oude van het broertje van Arnaud ,nu in het bezit van het zusje van Ebut) en die had er dikke lijsten op ,met een rode bies net boven de lijst! Nu lijken dit ,voor zover ik heb kunnen zien in het voorbij rijden ,dezelfde lijst als in de bumpers ,dus geen plaklijst ! Hier even een foto van die golf GTI Wie weet hier meer info over ,bijv. Zijn dit andere lijsten Is dit 'biesje ' los verkrijgbaar Of zijn dit compleet andere lijsten ? Heeft hier iemand een onderdeelnummer van misschien? Ik zal morgen eens bij de golf in kwestie gaan kijken (staat hier in het dorp bij mij) Ik ben benieuwd wat jullie weten !
|
||||
|
||||
Deze lijst werd boven de normale lijst geplakt.
|
||||
|
||||
Is dit nog leverbaar dan ?
Want dit zou mijn golf wel mooi afmaken natuurlijk
|
||||
|
||||
Niemand een beetje meer info?
|
||||
|
||||
Is helaas niet meer leverbaar. Veel meer weet ik er ook niet over.
|
||||
|
||||
He magier,
misschien dom, maar zijn dit dezelfde strips als op sietske haar jetta? Zo ja, deze zitten nog op die sloper waar je recaro's uitkomen! |
|
||||
|
||||
Het zijn de 'dikke' strips ,dus niet die de dunne waar de rode bies 'op' zit ,zoals bij de '86 modellen .
Het gaat om een kleine zwart/rode bies die je boven de dikke lijst moet plakken ,en die zat aleen op de '89-'89 Gti's Nu ben ik net even bij de locale dealer langs geweest ,maar dit onderdeel (werd hoogswaarschijnlijk per meter werd verkocht ) is dus niet meer leverbaar jammer genoeg ! Dit zal dus wel hobbyen worden denk ik dan .......
|
||||
|
||||
Quote:
Niet per meter, maar gewoon op maat, net als de stootlijsten.
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zijn ze nog als set verkrijgbaar, onderdeelnummer 191 898 524G QN5.
|
||||
|
||||
Standbeeld voor dhr. Santana aub
|
|
|||
|
|||
beetje onduidelijk, maar misschien heb jer wat aan.
richtprijs, Last edited by Domi : 25-07-2007 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Super , bedankt voor deze deze reacties !
@ Jurgen ,als ze nog leverbaar zijn ,bestel ze dan maar voor mij ! Verder regelen we het dan wel via de PB!
|
||||
|
||||
Mocht het niet meer te krijgen zijn. Bij mij zit het er nog op. Maar het gaat eraf. Wat ik had dikke lijsten zoals op de bovenste foto. Maar gezien het feit dat ik het nieuwe type deuren heb en dikke bumpers heb ik besloten om een dunne lijstenset te plaatsen. Deze ligt ook al tijden te wachten totdat die gemonteerd word!
Maar ik heb al even gekeken, als ik een dunne deurlijst wil monteren, dan moet die bies omhoog of eraf. Dus hij gaat eraf denk ik. Het zal niet staan met de dunne lijsten ben ik bang. Mocht je interesse hebben, dan kun je die handel wel van me krijgen. Wil je foto's zien, kijk in mijn project topic of hier: http://rubendijkhuis.mijnalbums.nl PB maar! Nu vergeet ik nog wat, de 84er GTI had ook andere lijsten als de dikke lijsten. Zitten qua dikte meen ik tussen de dunne en dikke lijsten in. Deze lijsten zijn erg speciaal, waarom? Daar zit die rode lijn op de lijsten. Ik meen aan de bovenkant. Ben ik alleen niet zeker van. Laatst ging een 3 delig setje op Ebay.de voor 150 euro weg. Dat word hem dus niet of wel? Last edited by RubenD : 25-07-2007 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
He ruben ,dat zijn inderdaad de lijsten die ik zoek ! Maar ik wacht eerst even af of ze nog nieuw leverbaar zijn ,want ze zijn geplakt en om ze dan weer opnieuw te plakken valt niet mee denk ik . Maar ik heb er sowieso wel belang bij ,al is het maar voor reserve ! En die '84 er lijsten die jij bedoeld ,die kom ik hier nog wel vaker voorbij op de sloperijen ! Alleen zullen deze niet passen op de mijne ,want ik heb dus ook nieuwe type deuren ,en die 'oud type' lijsten komen dan op het onderste deurdeel ,en dan blijven de gaatjes in het zicht ! Als je ze eraf hebt hoor ik het wel van je ! Ik hoop iig dat ze nieuw nog te krijgen zijn !
|
||||
|
||||
Gaat het je toch lukken he Wytze! Leuk man!
Ding word mega orseneel 16v straks. Al gedacht aan de striping over de zijkant? Zegmaar 12 cm onder de ramen in die knik? Heb je met de achterklep ook gedaan zie ik! Ben benieuwd! Rijd je er trouwens al mee? Of eerst de troeeee verkeapje? |
|
||||
|
||||
Quote:
De '84er GTI is nooit geleverd met zijstrips, enkel aftermarket spul. Aftermarket strip (komt binnenkort originele striping op) Origineel: Die jij bedoelt is van een '87er GTI denk ik. Die striping heb ik op de Jetta van mijn vriendin geplakt, kan er eerdaags wel eens een foto van maken. 150 Euro??? Voor dat geld kom ik ze brengen Ga er wel vanuit dat we het over dezelfde hebben |
|
||||
|
||||
85'er is zeker wel geleverd met zwarte srtips met rode bies ,ik heb zelf een gti '85 er gehad met originele strips erop ,zal wel even een fotootje opzoeken
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn van die smalle rubberachtige strips |
|
|||
|
|||
ik heb ze wel .............of zeur ik ?
ik heb meer dan in die topic staat wytze |
|
||||
|
||||
Even oud topic 'uit de sloot' vissen !
Heb nog niks gevonden kwa lijsten ,en heb VWclassic parts ook al een mail gestuurd . Wacht die reactie nog even af eerst . Anders rest mij nog maar één ding ,ik kreeg nog een tip van iemand ,er zijn ford sierra's geleverd met een rode plakbies in de bumpers ,en deze schijnt te lijken op het soort bies dat ik zoek ! Zal wel niet gelijk zijn kwa vorm ,en als de kleur enigzins overeen komt ,maar het is het proberen waard dacht ik ,om er eens naar te kijken . Het is leverbaar per meter ...... Ben benieuwd ! Maar ik hoop dat het origineel Volkswagen nog te leveren is ! Op de sloop is het gewoonweg niet te vinden ,en als het er wel is/was ,zal ik het zelf moeten demonteren ,om het weer te kunnen monteren ! Want er zit een aluminium kern in ,en als die eenmaal krom is getrokken ..... Ik blijf proberen .........