![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hi,
Ik heb onlangs een Polo aangeschaft, ik kreeg hier echter 2 sleutelsets bij. 2x normale sleutel 2x ronde afslandsbediening (zit geen sleutel aan) (zie foto's hieronder) Zijn beide originele sleutels, op achterkant van afstandsbediening staat ook VW logo en typenummer (MODEL7777) DELTA ELECTRONICA Is het mogelijk hier een klapsleutel van te maken zoals in andere handleidingen wordt beschreven? Afstandsbediening valt regelmatig van sleutelbos, is erg onhandig, zorgt voor extra ballast aan sleutelbos en ook niet mooi ![]() Sorry voor slechte foto's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sleutel zelf is uiteraard om te bouwen (zie cleaned.be), maar de elektronica van de cpv overzetten in de handzender lukt m.i. niet. We hadden in elk geval regelmatig klanten die het vroegen, die moesten we altijd teleurstellen.
|
|
||||
|
||||
![]() Soms past het wel, maar ik heb inderdaad nu niet echt het idee dat je dat printplaatje bij kunt knippen zodat hij past.
|
|
||||
|
||||
![]() mocht je nog een vw klapsleutel nodig hebben ik heb er nog 2 liggen, eentje met 2 knoppen en eentje met 3 knoppen.
|
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand hoe je deze afstandbediening moet inleren?
Sorry voor het kicken van een oud topic trouwens.. |