![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik Leroy ben 24jaar ben nu in het bezit van mijn tweede VW Golf, eerst reed ik een Golf IV TDI 90PK uit 1999 maar omdat ik geen lange afstanden meer hoef te rijden heb ik die verkocht. Nu rijdt ik een Golf II GTI 16V Bj 1989 hij is geimporteerd uit duitsland en volgens de autohandelaar een echte wolfsburg edition ![]() Hier ff een foto van de dealer moet nog nieuwe maken. ![]() Ik ga dit weekend nieuwe foto's maken en ondertussen ff uitzoeken wat de kenmerken zijn van een echte wolfsburg edition. Greetings, Leroy |
|
||||
|
||||
![]() kleur is iig al goed voor een Wob..
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding, alleen wat voor een lip zit er onder...??
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt er zit nu een rare lip onder
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo te zien is het interieur ook van een Edition One ( die bedoel je waarschijnlijk...)
Staat bij de rdw ook als Edition op kenteken dus het zal wel een echte zijn ! |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen hoor,
wil ook zo 1 hebben voor mijn meisje straks.... |
|
||||
|
||||
![]() onderlip is een niet zo subtiel aangepaste Golf3 VR6 lip
|
||||
|
||||
![]() Op het kenteken bewijs staat idd GOLF GTI EDITION 16V U9 maar betekend dat ook dus dat het een wolfsburg is ( misschien een domme vraag maar ik ben nu nog een leek in dat soort dingen) weet je ook toevallig wat die U9 betekend.
Interieur is van recaro en is elektrisch, dakraampje en stuurbekrachtiging. En hij rijdt trouwens super relax. |
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum.
|
|||
|
|||
![]() Is een Edition One, vaak Wolfsburg edition genoemd maar deze zijn niet in Europa geleverd...
Dat U9 heeft geloof ik weer met millieu eisen (kat) te maken. Last edited by tiefflieger : 22-02-2008 at 21:16. |
|
||||
|
||||
![]() U9 is geregelde kathalisator meen ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx voor de info, ga nu op mijn gemak ff rond kijken voor nieuwe onderdelen heldere koplampen, andere achterlichten, xenonkit en natuurlijk een andere lip deze ziet er niet uit. Leroy |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, Leuke auto.... Succes met de zoektocht naar onderdelen, genoeg te vinden hier!!
|
||||
|
||||
![]() welkom,
wat voor achterlichten zoek je?? ik zou hem in orginele staat brengen. zijn ze het mooiste. ook de bbsjes eronder natuurlijk. kijk ff op deze link staat bij wat allemaal op een edition moet zitten ![]() http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Mo...dition-One.html
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 22-02-2008 at 23:20. |
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor de link ga zeker ff kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() Als het licht wordt ga ik ff foto's maken volgens mij is het meeste nog orgineel, de bbsjes die gaan er zeker komen en over de achterlichten ben ik nog aan het twijfelen welke ik zal nemen. En ik mis mijn armsteun die in mijn golf4 had zitten.
Maar hij is echt focking snel daar is die tdi echt niks bij. En nu ga ik ff pitten ben naar de klote RUSH 013 Tilburg echt gruwelijk feest. Houdoe |
|
||||
|
||||
![]() Heel netjes hoor dat golfje van je... veel succes ermee en van harte welkom hier ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Echt n mooie golf , paar kleine dingen aan doen (lip e.d) dan is "ie" af
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom veel succes en misschien wel eens tot kijk op een treffen..
gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Wat nieuwe Pic's van men golfke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Houdoe ![]() Last edited by Leroy013 : 19-03-2008 at 12:52. |