|
|||
|
|||
Volkswagen Golf 1 1977LD is door zijn hurken gegaan pag 3
Hoi allemaal
Ik had me zojuist voorgesteld met mijn oude passat, Daarom wil ik het even opnieuw doen met mn nieuwe parel! Golf 1 diesel 1977LD Foto's Groetjes Stijntje Last edited by Stijntje : 04-01-2008 at 21:19. Reason: Verlaagd |
|
|||
|
|||
Mooi, die diesel!
Leuke kleur en nog mooi origineel. Wat zijn je plannen met de auto? |
|
||||
|
||||
Datum eerste toelating 25-01-1977
eentje van de eerste diesels! @DeNB3rt, je bent niet meer de enige hier met zulk een vroeg exemplaar.
|
|||
|
|||
dit is zeker een leuk dieseltje !!!!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
mooie wagen zeg... kleurtje is ook über
|
|||
|
|||
Hey,
De plannen zijn tot nu toe, Grotebeurt (omdat ik over onderhoud niks weet) Schroefset (besteld Matten (besteld) Nieuwe oude orginelen radio (meebezig) Nieuwe moterkap (heeft er iemand nog 1?) Rechterpiegel verweideren (Daar zorgt Mellyville voor) Alarm met startonderbreker je kent t wel (woon in Oss) En er komt vast nog wel meer Gr |
|
||||
|
||||
Hele mooie wagen Stijn!
|
||||
|
||||
geweldig ding stijn, wel eff heel wat anders dan de passat zeg!
|
||||
|
||||
Nog wat shots:
|
||||
|
||||
mooie golf
|
|
|||
|
|||
Wees er gek mee!!!
|
|
|||
|
|||
Dat komt zeker goed!
Vrijdag gaat de schroefset eronder! |
|
||||
|
||||
pfiew! Heb hier geen woorden voor :O
die ziet er nog super net uit voor zn leeftijd. kunje me eens een grote detailfoto sturen van de moterbay? thx Quote:
Daar zeg je wat! |
|
||||
|
||||
Zow dat is echt nog een mooie zeg! Dat je ze nog zo kunt vinden joh.
Super! Succes met alle plannen.
|
||||
|
||||
chrome klinken & ohne sicke, das toch niet orgineel op een diesel geleverd?
|
|
||||
|
||||
Waarom chrome klinken niet? Het is een LD, dus een L of LS uitvoering met dieselmotor, en daar zit altijd een chromepakket op.
Stoer ding!
|
|||
|
|||
Erg gaaf ding zeg, ben echt jalours op je!
Maarm, die motorkap is toch niet zoooo afwijkend? En het is er een zonder sicke, dat is EN centen waard EN cool Je kan dus ook deze goed verkopen en een andere in kleur laten spuiten van dat geld! |
|
|||
|
|||
sjips....... das een net wagentje !! ...... schroefsetje zal m zeker goed doen
|
|
||||
|
||||
Quote:
En dan krijg je zoiets als dit..... Is de oude van mn kameraad. Komt een karmann voor terug Echt een hele goede keus. succes ermee. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! De golf komt uit n goed nest
Hier nog wat fotos van hoe hij was: Erg stoer ding |