|
|||
|
|||
Kever '83 low and slow
Omdat hij nu helaas echt weg moet een vaste prijs van €1400,-... Geen geld voor deze geweldige kever.Vorige week zijn er nog 2 nieuwe achterbanden op gekomen.
Omdat mijn werkplaats onverhoopt is komen te vervallen te koop mijn kever. Vrijwel nieuwe apk tot 11-11-2011!!! Omdat ik een beetje lui ben even de tekst van marktplaats: Bij deze aangeboden: Een geweldig kever. Is al heel veel aan gebeurt! Kever uit 1983. 1200cc. Verlaagde en versmalde vooras met dropped spindels. Net apk gekeurd tot 11-11-2011. Dus je kunt er eventueel mee naar huis rijden! Bij Friesland Kevers in Drachten voor een controle beurt geweest waarbij de carburateur is gereinigd. Loopt dus erg goed. Motor is ongeveer een jaar geleden uit elkaar geweest, nieuwe lagers veren keringen en pakkingen. Er zit een paruzzi rolkooi in van voor na achter. Interieur is nog aardig netjes. Zoals op de laatste foto te zien is er een nieuwe bandenbak ingelast. Bodem is gelast en in de epoxy gezet. Zit nog wel wat klein laswerk aan. Zoals linker dorpel en achter bij de uitlaat een klein stukje. Hij is oranje gerold (is ook originele kleur). Er zitten nog wat (nieuwe) losse onderdelen bij: - openluchtfilter - kofferklep rubber - linker spiegel - verbrede polyester achterwielkasten Gaat weg ivm met het vervallen van mijn stalling en klus plek. En ik vind het erg zonde om hem nu constant buiten te hebben staan. Ik zal vast nog veel vergeten zijn. Bij vragen schroom niet en bel me. Bellen kan tot 23.00 uur... Vr. prijs: €1950,-----> €1400,- Prijs is uiteraard een vraagprijs. Beperkte (VAG) inruil bespreekbaar. http://link.marktplaats.nl/404651413 Groeten, Tjalling tjallingbakker @ gmail.com 0614788773 Last edited by toos : 26-01-2011 at 21:58. |
|
|||
|
|||
ruil met een golf1 cabrio
|
||||
|
||||
Quote:
Goed lezen. Hij wil graag cash anders kan ie deze ook houden
|