|
||||
|
||||
Gezocht '75 Scirocco TS 34-HM-34
Ik ben opzoek naar een Scirocco TS uit 1975. Kenteken 34-HM-34.
Weet iemand de eigenaar van deze uto of weet iemand deze auto te staan?? Hij was oorspronkelijk baby blauw. Graag mailen naar soumensch@hotmail.com of bellen naar 0653710440. Last edited by Soumensch : 07-03-2008 at 18:55. |
|
|||
|
|||
Hij rijdt ieder geval nog wel !
Kenteken 34-HM-34 Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 531221 SCIROCCO TS Brandstof Benzine Vervaldatum APK 04-06-2008 Datum aanvang tenaamstelling 25-09-1993
|
||||
|
||||
1 topic is wel genoeg, hoor...
|
|
||||
|
||||
voor mensen die niet het hele/alle forums bijhouden.
Ja volgens het RDW bestaat ie nog Zijn er adressen waar je de eigenaar van een auto kunt opsporen?? behalve de politie? Last edited by Soumensch : 07-03-2008 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het jou oude auto is geweest kun je een verzoek indienen bij de rdw, even bellen hoe dat precies zit. Ik moest een brief schrijven met het verzoek contact op te nemen met de huidige eigenaar, en een brief aan de huidige eigenaar, plus wat postzegels en extra envelop. Soms wil de rdw de brief dan voor je doorsturen naar de huidige eigenaar, en dan is het aan hun of zij contact met jou willen opnemen ja of nee, Erg mooie wagen, oude liefde roest niet????
|
||||
|
||||
Ik kreeg net een telefoontje van iemand.. die zeibel eens de politie.. heb net dus de politie gebeld en uitgelegd wat de situatie was. Ze gaan nu uitzoeken wie de eigenaar is (en misschien contact met hem opnemen). Ze bellen straks terug. Of misschien belt diegene mij dan terug.
Het is de auto van mijn vader geweest. IK sprak net mijn vader en hij zei dat ik hem maar eens moest opzoeken |
|
||||
|
||||
De politie belde.. ik mag de eigenaar na het weekend bellen.. hij was erg overrompeld.
Ja ik vind het een hele mooie wagen! Ik dacht alleen altijd dat hij naar de sloop was gegaan nadat de auto van achter was aangereden. Mijn vader vertelde me gister dat hij daarna is gemaakt door een ander. Dus ben ik gelijk naar rdw.nl gegaan en zag dat hij nog bestaat. Ik zou deze auto heel graag willen restaureren! Hopelijk wil de eigenaar er afstand van doen |
|
|||
|
|||
kijk eens aan is al goed nieuws.
nu afwachten, succes in ieder geval !!!
|
||||
|
||||
wtf, niet verwacht dat de politie daar aan mee zou werken.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha nee ik ook niet.. eigenlijk best gevaarlijk. Ik heb geen boze plannen maar er zijn vast ook mensen die er zo misbruik van maken. Ik heb netjes verteld hoe het zat.. auto van mijn pa en dan we hem wel zouden willen zien en misschien terug kopen. De mevrouw aan de telefoon van de politie begon te lachen maar heeft er gelijk werk van gemaakt. ik werd met 15minuten terug gebelt. |
|
||||
|
||||
ben benieuwd denk wel dat hij van een liefhebber is, aangezien hij al 15 jaar eigenaar is...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja precies.. maarja iedergeval al mooi dat ik contact met hem mag opnemen. Hij kon ook zeggen dat hij het niet wou |
|
||||
|
||||
Heb ik ook eens gedaan zoiets....toen ik mn 84er GTI 1 kocht in 2001,zag de naam staan van de 1e eigenaar in het serviceplan boekje...inlichtingen gebeld en zn nummer achterhaald.Kreeg een hele enthousiaste kerel aan de lijn die allemaal verhalen had over de GTI,dat hij bewust een Golf 1 GTI kocht nieuw,terwijl de Golf 2 al op de markt was,en de Golf 2 GTI er snel aan zou komen.Dat hij er mee gereden heb op het circuit van Zandvoort toen de auto nog geen half jaar oud was,incl slicks en alles
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaaf!! |
|
||||
|
||||
hoe ging dat zinnetje ook al weer........ohw ja!
I love it when a plan comes together Mocht alles lukken, en je krijgt de auto ( weer ) in bezit en je heb onderdelen nodig, PM me
|
||||
|
||||
Quote:
Okee ik laat het dan horen! |
|
||||
|
||||
Ik heb net de eigenaar gebelt.. Ten eerste hij is te koop!!
Hij rijdt er nog vaak in en komt ieder jaar weer gewoon door de APK. Hij heeft wel een opknapbeurtje nodig. Alleen is de auto alles behalve hoe hij was. Hij heeft er 13jaar geleden van 3 scirocco's 1 gemaakt. Er zit een andere motor en interieur(stoelen en hemel) in. Hij is nu donkerrood. Maarja hij heeft nog wel HET kenteken en de kleur is er af te schuren. En het interieur herrindert mijn vader zich toch niet meer Hij heeft alleen wel iets veranderd wat wel jammer is.. Hij heeft er een scirocco van gemaakt vanaf 1977. Hij zei: andere bumpers (plastic) en andere spatborden met de andere richtingaanwijzers. En deuren en een andere kofferklep. Is dit makkelijk terug te draaien naar het echt eerste model(tot '77)?? en hoe zit het met de onderdelen van scirocco's 1.. moeilijk te vinden?? Ik krijg binnenkort wat foto's.. hopelijk word ik dan wat meer wijzer over het dashboard en andere dingen. Last edited by Soumensch : 10-03-2008 at 21:08. |
|
||||
|
||||
Allereerst gefeliciteerd dat ie te koop is!!!
nu nog eens worden over de prijs, Beetje jammer dat hij helemaal verbouwd is, gaat nog een beste zoektocht worden om alles weer origineel te krijgen. Bumpers en voorschermen kan ik je helaas niet aan helpen. oude type deuren en achterklep en motorkap heb ik wel voor je. ook nog koplampen met het oude type knipperlichten, zoals hij ooit eens had, heb ik voor je. Maak je over de prijs niet druk, ik zou blij zijn als ik wat kan bijdragen aan de resto van deze mooie wagen met historie!!! en als het echt tegen zit heb ik nog een compleet pre 77 dashboard liggen... wat betreft de rest van de onderdelen...good luck, je moet er net tegen aan lopen, anders vindt je het nooit. ik ben al meer dan 2 jaar op zoek naar 2 knappe oude type voorschermen, het liefste nieuw, maar dat lijkt haast onmogenlijk, dus ik ben mn oude maar aan het oplappen....... Veel succes verder en hou ons op de hoogte!
Zwijgen is goud. Vertel mij wat. Last edited by loco-vr6 : 10-03-2008 at 23:08. |
|
||||
|
||||
und???? jetz gekauft???????
|
||||
|
||||
Quote:
Ben bezig met onderhandelen De eigenaar mailt niet zo vlot terug |