![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je een normale sleutel hebt waar afstandbediening op zit.
Kun je de chip die hier in zit eruit halen en deze in een klapsleutel zetten? Weet dat je de chip van de klapsleutels onderling wel kunt wisselen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die kun je idd er uit halen . dan plak je de zender er in , |
|
||||
|
||||
![]() En dat is gewoon het zelfde? Of verschilt dat ook nog tussen de gewone sleutel en de klapsleutel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor de klapsleutel heb je wel een centrale nodig die je centrale aan stuurt en de chip moet er in zitten ivb met de code voor de blokkering |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit centrale op. Maar dan op de gewone sleutel zeg maar. Zitten knopje op voor open en dicht. Ik wil dit graag vervangen door een klapsleutel. Want ze doen allebei hetzelfde. Zorgen dat je de auto van afstand kunt openen. Dus volgens mij moet het gewoon kunnen.
|
||||
|
||||
![]() http://www.google.nl/imgres?imgurl=...142&tx=34&ty=85
Heb nou z'n sleutel alleen zit dan in de kunstof nog de open en dicht knoppen. En Deze wil ik vervangen hebbben door een klapsleutel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus een lossen hand zender ? zo ja , dan moet je een extra aan stuur module voor je klapsleutel hebben en de chip in je klapsleutel doen , |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee geen losse handzender. De cv zit in de sleutel.
|
||||
|
||||
![]() Nee ik snap wel welke sleutel hij bedoeld, is een iets dikkere als die hij afbeeld en zitten inderdaad 2 knoppen op.
Maar je kunt niet even je zender in de klapsleutel zetten hoor, dan werkt namelijk je centrale vergrendeling niet, je kunt beste een sleutel bij de dealer aanschaffen en in laten leren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okee dat wilde ik even weten ![]()