|
|||
|
|||
Mijn motor slaat even aan en valt dan weer uit
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn 2liter inspuit motor en kom er eerlijk gezegd niet meer uit. Als ik de motor start, loopt ie ongeveer een seconde en slaat dan weer af. Er komt genoeg benzine en heb alles al gecontroleerd (op 1 ding na waarschijnlijk) en het probleem blijft steeds. Zelfs ontsteking en alles en computer al overgezet van een andere motor, maar weer hetzelfde. Wie kan me helpen? Last edited by vwbusnl : 25-02-2008 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Dit forum is redelijk rustig helaas , je kan beter even posten op het forum van www.vct2.nl.
Last edited by Frieser : 27-02-2008 at 13:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zitten alle vacuumslangen bij je luchtfilter goed? Ik heb hetzelfde gehad toen er één losgeschoten was toen ik het luchtfilterhuis eraf had gehad.
|
|||
|
|||
Bedankt voor voor jullie antwoord.
Heb deze vraag inderdaad ook maar op vct2 gezet. Alle vacuumslangen zitten ook goed. Heb zelfs echt alles al over gezet van een andere bus die goed liep, zelfs alle bedrading van de computer enzo. Ook alle relaitjes, maar waarschijnlijk moet ik iets over het hoofd zien, maarja wat............... |