|
||||
|
||||
Maykel
Nou laat ik me ook maar eens voorstellen hier.
Ik ben Maykel, 22jaar alweer en werk/woon in Assen. Mn 1e auto was een Golf 1 cabrio uit '88. Kreeg m helemaal standaard, uiterlijk/motorisch wat opgevrolijkt. Dit er van gemaakt: Na 1,5jaar spelen weggedaan. En de volgende auto gekocht. Golf 2 uit '85 (zelfde bouwjaars als ik ) En de 194 pony's |
|
|||
|
|||
Welkom, mooie golf 2 vr6 !
|
||||
|
||||
Dank je
|
|
||||
|
||||
Beide hele mooie golfjes!
|
|
||||
|
||||
Hey staat die weer te koop....
|
||||
|
||||
Waar heb je de golf vr6 vandaan?? Komt me heel bekend voor; kan het kloppen dat deze ook in het hoge Noorden gereden heeft (uithuizen en omstreken??)
Mooi ding! Als ie geweest is van diegene die ik denk, dan is er ook zuinig mee omgesprongen!
|
||||
|
||||
Tanx ppl.
En hij komt idd uit t hoge noorden, inmiddels al wel lekker aan t verbouwen geweest. |
|
||||
|
||||
He FAC member
Wanneer gaat die luchthapper nou van de motorkap? |
|
||||
|
||||
Das reezzzzzz
|
|
||||
|
||||
eyz Maykel man, alles wel kerel? komt er nog een andere kleur op die V6? want dat paars staat voor geen meter, vers is natuurlijk hele dikke mk2 met vr6 en Rallye grille
|
||||
|
||||
Zeker, met jou ook ?
Er komt geen andere kleur op, je moet er even aan wennen. En t blok maakt een hoop goed |
|
|||
|
|||
he mooie vr6 ik wil ook vr6 inbouwen in mmyn mk2 maar ja komt wel .
|
|
||||
|
||||
Vr6 kwam uit Uithuizermeeden
|
|
||||
|
||||
Leuke wagen, en idd blok maakt een hoop goed.
persoonlijk vond ik de cabbie mooier en welkom he