|
||||
|
||||
Golf 2 (1.3i NZ + 5 bak) mat & plat
Bij deze bied ik mijn golf te koop aan.
De reden hiervan is is dat ik binnen nu en niet al te lange tijd een lease auto krijg waardoor mijn golf overbodig wordt. Hij is 7 jaar in mijn bezit nu en heb er altijd zonder problemen (met normaal onderhoud) in kunnen rijden. Omschrijving: - VW golf 1989 - motor: 1300 injectie (NZ blok met 5 bak) - kleur (op kenteken rood) primer grijs gerold - km stand: 234.xxx (word nog elke dag mee gereden totdat de lease auto er is) - APK tm 17 januari 2009 kenmerken: - FK schroefset (welke altijd laag staat bij mij, rijd nog prima en is zeer stug) - standaard golf 3 14"staal met 185/60 banden (allemaal 3 maanden oud) - dichte achterklep - deuren dichtgelast (klink-loos) maar met kleine schelp greepjes erin gelast voor het gemak. - dunne bumpers - grille met chrome bies - heldere lampen voor en stadslicht in de knippers - rood / witte achterlichten - standaard 16v einddemper, auto is netjes stil, geen herrie apparaat dus!!! - Golf G60 interieur met 4 hoofdsteunen en gordels achterin, stoelen nog zeer netjes zonder gaten etc en verzakkingen. nooit in gerookt en compleet overgezet dus met kofferbekleding en hemel etc. - NIET fabrieks af kanteldak (getint glas) maar lekt absoluut niet!!!! auto is technisch in prima staat en brengt me nog overal elke dag. optisch wat minder, heeft hier en daar een roestplekje door de lak heen (dus kun je overheen rollen als je wil ) geen rotte bak, gewoon hier en daar een plekje. vraagprijs 750,-
|
||||
|
||||
over de foto:
- zij-knippers dichtgelast - exclusief het verbreed staal (nu standaard 14" met normale banden) - de lak is nu minder als op de foto (dus overrollen en hij is weer zoals hieronder )
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
natuurlijk altijd dingen vergeten................zoals:
- Klasse 2 alarm - centrale vergrendeling (op het alarm) - GTI tellerbak met toerenteller, extra meters (olie druk en temp) - volkswagen vloermatten voor- en achterin etc etc etc
|
||||
|
||||
pm
|
|
||||
|
||||
achterzijde:
wat er gewijzigd is: (ik maak dit weekend nieuwe fotos) - uitlaat uitsparing weer origineel terug gebracht - originele 16v eindemper geplaatst
|
||||
|
||||
je hebt pb mss dat we eruit komen samen
|
|
||||
|
||||
we hebben wel intresse .we wachte op je mailtje
b.v.d |
|
||||
|
||||
berichtje terug
|
||||
|
||||
we komen er wel uit.je hoord me morgen
|
|
||||
|
||||
hey !!!
hij heeft ons vandaag veilig thuisgebracht!!!! auto rijd super !!!!! groetjes marcel en joann |