|
||||
|
||||
Interieur Golf GTS/GTI
Zoals uit de titel al blijkt, ben ik op zoek naar een interieur van een Golf GTS of GTI voor in mijn eigen GTS. Het schijnt zo te zijn dat het interieur van een GTi het zelfde is.
Iemand iets liggen??? |
|
|||
|
|||
Denk dat je eerder opzoek moet gaan naar het interieur van een Golf LX, die hebben ook grijs/zwart geblokt...
Hmmz zit me net te bedenken dat het interieur van een LX wat grijzer is als dat van een GTS....
FAHRVERGNÜGEN! Last edited by chrisjuh : 30-01-2006 at 20:55. |
|
|||
|
|||
hee ik wil ook wel nieuwe stoelen in mijn gts hebben
die er nu in zitten zijn ver versleten groetjes iemand tips ?? |
|
||||
|
||||
Het kan aan mij liggen maar ik heb nog nooit van een golf GTS gehoord.
Sportstoelen hebben / hadden voor zover ik weet alleen de GTI(altijd), de LX (sommige), de GTD (ook sommige, zeker niet altijd zoals doppelwobber beweert) , en sommige rabbit uitvoeringen. Het motief kan wel aardig verschillen.
|
||||
|
||||
Quote:
is een uitvoering die, zover ik weet, alleen hier in NL is verkocht, verbredingssetje is overigens van BBS. Quote:
LX? Nooit een LX gezien met sportstoelen, GX zul je bedoelen. Edit: ook niet alle Einser GTI´s hadden sportstoelen, de NL spaarversie, genaamd "Rabbit" GTI van`83 had er geen, ook geen MFA.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 04-03-2008 at 22:53. |
|
||||
|
||||
GTS is inderdaad alleen in NL geleverd.
Ik heb laatst nog bij PON geïnformeerd over het aantal geleverde GTSjes, maar daar konden/wilden ze me geen antwoord op geven... Voor de duidelijkheid:
|
||||
|
||||
Quote:
probeer het eens even hier: history@volkswagen.de in duits of engels.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou weer wat bijgeleerd dan. Heb al meerdere LX'en gezien met een donkergrijs sportinterieurtje en een stuur met vier ronde doppen. Maar het is best mogelijk dat er ook hier verschillen zijn tussen Belgische en Nederlandse uitvoeringen. De GX had die inderdaad ook, maar ik kan niet zeggen dat ik hier al drie GX'en heb gezien.
|
||||
|
||||
Quote:
De Golf LX, hier zitten dus echt geen sportstoeltjes in, maar met dat stuur met die 4 ronde doppen klopt. En voor de volledigheid nog even de Golf GX. De LX zijn overigens met alle twee de types dashboard geleverd, tot juni `83 geproduceerde LX´en hadden het GX/GL/GTI dash (met de naar boven opengaande klep van het kastje), latere LX´en het C/CL/Jetta dashboard.