#1
|
||||
|
||||
Centrale deurvergrendeling
Hallo,
Sinds een paar dagen heeft mij de centrale deurvergrendeling het begeven, waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt, Groetjes Siem
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#2
|
||||
|
||||
Wat voor vergrendeling heb je, een die op vacuum werkt of op elektriciteit?
Vacuumlek, pompje kapot?
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#3
|
||||
|
||||
Mmm, dat moet ik dan ff nakijken.
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#4
|
||||
|
||||
Heb er ook vaak last van gehad pompje steeds kapot, orgineele bij dealer gehaald nooit geen gedonder meer gehad gewoon even na checken wat het is als je vacuum heb 9 van de 10 keer het pompje wat het begeeft
|
#5
|
||||
|
||||
wat zijn de prijzen van deze pompjes?
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#6
|
||||
|
||||
ik heb er er toen half jaar terug 32,50 voor meoten betalen weet niet wat ze nu koste maar wel duur bij de dealer weg
|
#7
|
||||
|
||||
gaan alle deuren tegelijk open of gaat eerst bestuurderskant open en paar seconden later pas de rest? bij het laatste heb je vacuumpomp die dan waarschijnlijk kapot is. als ie lek is blijft het pompje lopen en dat hoor je goed
|
#8
|
||||
|
||||
Het klinkt wel bekend, voor een paar dagen geleden bleef het pompje doorlopen. Naderhand heb ik hem niet weer gehoord. Volgens mij ging na die tijd ook alleen nog maar de bestuurderskant dicht.
Ga er snel maar eens mee aan de slag..
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#9
|
||||
|
||||
Probleem 2:
De bestuurdersdeur is opslot, en zou deze voor het gemak graag willen openen ook omdat het er sterk op lijkt dat in het slot van de deur ook iets niet meer werkt. Hoe krijg ik het slot er van af?? Alvast bedankt.. Siem
__________________
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? |
#10
|
||||
|
||||
heb ik ook even een vraagje over cv! ik denk ik stel um even hier in plaats van een nieuwe thread aan te maken.
Mijn cv reageerd heel slecht op de afstands bediening... ene keer werkt hij perfect andere keer reageerd hij helemaal niet. Als hij dan op slot gaat blijven de pompjes steeds door tikken. het is net alsof hij hem steeds weer op slot probeerd te krijgen. Ik zie dan ook de deur pinnetjes naar beneden getrokken worden (voor zover dit kan) na een poosje houd hij er gewoon mee op. |
#11
|
|||
|
|||
De bestuurdersdeur stuurt de pomp aan
Er zit een verbinding tussen slotcilinder en de cv besturing dit wil nog wel eens breken Is een vervangingsset[cilinder en pennetje] voor te krijgen bij de dealer Letop als dit het geval is dat de slotcilinder er niet uitvalt |
#12
|
||||
|
||||
ik heb het ook gehad met mijn polo het pennetje wil nog wel eens breken zijden ze dat was ook het geval was 15 euro kwijt voor een nieuwe
__________________
VAGH polo 1.3 g40 (93) |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Had dat ook met een golf3 maar het nieuwe pennetje paste niet in de cilinder dus moest die er ook bij |
#14
|
||||
|
||||
Ik heb het gister laten vervangen. Dat pennetje brak. De nieuwe is dikker(verandering van VW) moet ook een nieuw slotje. 17euro en de vw-garage heeft de lamelletjes van de cilinder omgezet.
|
#15
|
|||
|
|||
Vacuumpomp centrale deurvergrendeling
Quote:
Waar heb je die gekocht? Die van mij is dus ook lek en heb de auto juist te koop gezet |