![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mn golf 2 bj 84' houd in bij het gewoon rijden van 80km/u het is een automaat dus schakeld ie weer een versnelling terug net of smoord ie er in en bij het stationeer lopen sputterd ie en stopt er mee (uit dus) is laatst als weg geweest caberateur al schoon gemaakt en nwe ring onder gekomen brandstoffilter tank al vernieuwd , maar kan het ook zijn omdat het uitlaat spruitstuk lek is en dit gebrek dan steeds weer terug komt .
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() erg mooie bak.. Ander voorscherm opscharrelen, dan is dat ook weer netjes.
ONTOPIC; stotteren/inhouden en afslaan stationair.. Blijft je chokeklep openstaan? Had laatst dat bij een 1.3 met carb het asje waarom de chokeklep draait vast zat in het carbhuis. Controleer ook alle vacuumleidingen van/naar de carburateur goed. Deze willen na 25 jaar nog wel een hard en poreus worden. Carterventilatieslang nog goed EN aangesloten? Is er de afgelopen tijd onderhoud aan de auto gepleegd? Bougies/verdelerkap/bougiekabels/rotor etc. kunnen ook voor een enorm slechte motorloop zorgen. Uitlaatspruitstuk lijkt me erg stug, dan krijg je meer herrie en misschien een iets mindere motorloop, maar niet zo erg.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt man zal eens ff onder de kap kijken , ja volgens mij zijn die vacuumleidingen idd poreus . gr
![]() Kabels en verdeelerkap bougies allemaal al vernieuwd. Oh ps het nwe schermpje is er al . staat wel bij stel je voor (foto). ![]()
'it was acceptable in the 80's --------------------------- -Jetta- The (Great White) one Mn jetta 1 cleanen jetta 1 -jetta- It's the five letter word. Last edited by Klaas-jan : 19-01-2008 at 13:12. |
|
||||
|
||||
![]() Heb de vacuum leidingen vervangen door nwe waren idd niet goed meer vanavond maar eens ff kijken of er verbetering in zit , gaat vrijdag toch wel ff naar de dokter dan zal het hopelijk helemaal over zijn .
Maar ja het hoort er nartuurlijk ook een beetje bij . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het ligt volgens de mannen aan de carberateur nwe geregeld en die moet er nog ff op en dan kijken of het goed is
![]()
|
|||
|
|||
![]() bekend probleem met die dingen klaas
word ook tijd voor een nieuwe pakking ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ligt ook al op de werkbank , zal ik maandag ff doen heb toch nachtdienst . ![]()
|
|||
|
|||
![]() mmm bekend probleem, heb hier laatst ook een topic over geopend. Bij mij is het opgelost met een andere carburateur
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi dan gaan we daar maar vanuit . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh dus u twijfelt over uw monteur ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
monteurs verzinnen ook maar wat Femme ![]() Quote:
Jippie in de nacht ... ![]() Word een mooie woon werk auto jochie, begind een vw meeting te worden in noordhorn elke week ![]() Maandag zaten de monteurs ook al weer tegen het raam geplakt, toen ik met de jetta voor kwam rijden ![]() Last edited by Alberto : 10-02-2008 at 09:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja mooi is dat , je hebt de bbsen er nu ook nog onder zag ik lijkt ook mooi .
|
||||
|
||||
![]() Het probleem te hebben opgelost , maar nee
![]() Andere caberateur op gekomen en aanzienlijk leek het heel goed te gaan loopt stationeer iets te snel maar daar is mee te leven , rijd nu weer goed loopt goed , bij lijkt mooi weer +_ 10'c niets aan de hand met het lopen van de auto . Maar zodra het wat kouder word en met name s'ochtens begint ie bij de start zoals iedere auto die koud is wat sputterig maar als ik er 10 km op heb zitten is de motor al wat warm en dan houd de motor wat in en als ik gas geef wil ie ook niet sneller . Zet hem aan de kant en dan loopt ie ook niet goed , doe hem uit wacht een min dan weer starten en GAAN met die banaan . Een ontstekings pr. of moet de caberateur nog een keer goed worden afgesteld (lucht,benzine) . Warschijnlijk heeft ie ook een lek hoofd , kan het ook een vochtige bougie zijn . ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb dit ook ,
met koud starten ,dat ie gewoon 2,5 duizend toeren draait stationair , . rijd je er 5 min mee, en je zet hem uit voor paar minuten , en je start hem , ist weer goed , mits je rustig rijdt, als je er mee gaat knallen blijft ie weer hangen ,, weer laten staan ff ,...... en ook af en toe ,als ik bijv op de snelweg rijd, 100 a 120, dat ie af en toe verschrikkelijk begint te stotteren en inhouden , dan denk dat ie ermee uitscheidt, maar als je dan gewoon koppeling intrapt en je geef dan gas, dan houdt ie niet in , maar als je koppeling weer los laat , dan hottert hij weer . het is bij vlagen . dan week niet ,dan weer wel ... is dit hetzelfde carb probleem ? , voor het stationairen , komt 3 april een nieuwe weber op bij bolku , hopelijk is het snelweg probleem dan ook verleden tijd .... word er beetje ziek van.
'81 mk1 cabrio 1600 eg --> 1800 DX '05 polo 16v '08 T5 1,9tdi Last edited by peter88 : 22-03-2008 at 19:49. |
|
||||
|
||||
![]() Het probleem is vast de cab.. een nwe/andere dan gaat het vast beter , ik rij bijna nooit op de snelweg en rij er ook nooit snel mee dus dat kan ik niet zeggen . Deze week ging het heel best hoefde niet te stoppen in 1x naar huis . Ik zie het wel rij zo mooi door gaat best , alleen hij is niet zuinig weet niet hoe het zit bij jullie . 1op9 is gewoon haal 1op 10 niet .
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() momenteel ivm choke gezeik 300 a 350 op tank
![]()