Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-05-2007, 15:28
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default Wil maar niet starten

Zit met het probleem dat me 16v maar niet wil starten,Heb dus een 16v ingebouwd waar eerst een 8v blok inlag

Alle stekkers heb ik gemonteerd op 1tje na een bruine stekker met 2 draadjes met de kleren zwartrood en groenwit.Heeft die ook iets met onsteking te maken want hij wil maar niet starten..

Heb al verschillende module´s geprobeerd bobine´s Dus moet is in de bekabeling zitten.
Reply With Quote
  #2  
Old 08-05-2007, 15:31
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Een schema zou wel handig zijn, gebruik de zoekfunctie eens, er zijn hier meer vragen over geweest.
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #3  
Old 08-05-2007, 15:48
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

niks over kunnen vinden helaas
Reply With Quote
  #4  
Old 08-05-2007, 15:49
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Ik zat net te lezen en zag dat Rene een schema had.

Ik heb hem zelf zie ik, waar kan ik hem naartoe mailen?
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #5  
Old 08-05-2007, 16:20
Smully Smully is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 124
Default

ik ben zelf ook van 8v naar 16v gegaan, maar bij mij hebben we de complete kabelboom in de motorruimte + een deel van de interieur kabelboom vervangen, en alles werkte verders meteen. Heb jij gewoon de oude kabelboom gebruikt of zat er een andere kabelboom bij je blok?
Reply With Quote
  #6  
Old 08-05-2007, 17:01
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

Ik heb dus enkelt de kabelboom in de motorruimte vervangen dat is mij verteld dat je dat enkelt hoeft te doen..zat zelf bij het blok geen kabelboom dus heb een complete gekocht ,heb namelijk ook 1 stekker over bij me zekeringskast dus meschien dat dat het is ?
Reply With Quote
  #7  
Old 08-05-2007, 17:02
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Wat is je email, in mijn eerdere post vraag ik daarna, dan kan ik je een schema sturen.
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #8  
Old 08-05-2007, 17:30
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

Reply With Quote
  #9  
Old 08-05-2007, 17:47
Smully Smully is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 124
Default

heb je er een KR of PL 16v ingelegt?
ik heb er zelf een KR ingelegd en heb in de zekering kast ok 1 klein stekkertje over met 2 draadjes alleen durf de kleuren zo uit me hoofd niet te zeggen, en de interieur kabelboom is bij mij vervangen omdat ik de mfa er ook bij heb genomen die had ik nog geen.
Reply With Quote
  #10  
Old 08-05-2007, 18:17
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

is een kr motor .Ik heb zelf 1 grotere stekker over een witte bij me zekerings kastje met 5 draden ofzo,Maar die hoor weer in de kabelboom die van een 16v in de auto zelf ligt.Maar die heb ik niet nodig want heb zelf als oorspronkelijk een gti...

Voor de rest heb ik alles aangesloten op 2 draden van me sensor op me kop maar die zijn afgebroken, een groenerode en geelrode.Maar denk niet dat ie iets met me onsteking te maken hebben...
Reply With Quote
  #11  
Old 08-05-2007, 20:13
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

De bruine stekker en de draadboom met groene draden over MSN gezegt
Die witte heb ik geken en is voor de stationaair modulle
die zit bij een 16V in de middenconsole
De dachboard boom moet je ook hebben
Reply With Quote
  #12  
Old 09-05-2007, 10:22
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

Zo Vanochtend dus ook het gedeelte overgezet van contact ,heb nu alles aangesloten op 1 stekkertje na bij zekeringskastje dat is een groene is 1 draadje.Voorderest wilt die nog niet echt starten.Net begon ie beetje het geluid te maken dat ie lucht aanzoog,Maar toen was me accu weer leeg en moest ik hem aan de lader hangen.Hoop dat ie straks wilt aanslaan anders zou ik het niet meer weten
Reply With Quote
  #13  
Old 09-05-2007, 10:34
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

Misschien een paar foto'tjes plaatsen voor de duidelijkheid.
Helpt misschien met het verduidelijken van de situatie ...
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #14  
Old 09-05-2007, 10:54
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

Kan iemand voor mij is kijken welk type relais erop moet die dus van de motorboom naar binnenloopt,Tevens heb ik geen spanning op mijn branstofpomp stekker.

Heb alle draden al 100x keer nagelopen maar alles zit goed,kan het dat relais zijn Want heb 1 korte relais die erop past en 1 lange
Reply With Quote
  #15  
Old 09-05-2007, 11:09
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

nummers van de relais ??
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #16  
Old 09-05-2007, 12:18
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

Ik krijg maar geen spanning op me brandstofpomp heb de kabelboom al helemaal los gehad maar alles zit aangesloten.Echt ben in staat om de moed op te geven
Reply With Quote
  #17  
Old 09-05-2007, 12:33
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

als je alleen maar je ervaringen hier opschrijft en geen antwoord geeft op vragen die andere je stellen zul je niet echt verder komen met je probleem , schiet dan niet echt op zo .....

dus nogmaals:

Quote:
nummers van de relais ??
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #18  
Old 09-05-2007, 13:50
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

280
Reply With Quote
  #19  
Old 09-05-2007, 15:56
GolfMk2gti GolfMk2gti is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 183
Default

Oke Heb dus net weer zitten onderzoeken MAar Krijg geen spanning dus op me pomp Zit er een blokkering op ofzo ergens want heb voor in me motorruimte nog 2 stekkertjes over maar die gaan naar 2 sensoren op me blok maar die pennetjes zijn afgebroken.Voorderest Moet ik enkelt effe weten Wat voor relais erop moet Die samen met de motorboom naar binnen gaan Zijn 4 aansluitpunten erin...

Ben nu beetje in staat om de golf de deur uit te doen ..
Reply With Quote
  #20  
Old 09-05-2007, 16:06
vw dennis's Avatar
vw dennis vw dennis is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,313
Default

Heb je een start onderbreker? Heb je het brandstof relais al zelf doorgeschakelt?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum