|
|||
|
|||
Wil maar niet starten
Zit met het probleem dat me 16v maar niet wil starten,Heb dus een 16v ingebouwd waar eerst een 8v blok inlag
Alle stekkers heb ik gemonteerd op 1tje na een bruine stekker met 2 draadjes met de kleren zwartrood en groenwit.Heeft die ook iets met onsteking te maken want hij wil maar niet starten.. Heb al verschillende module´s geprobeerd bobine´s Dus moet is in de bekabeling zitten. |
|
||||
|
||||
Een schema zou wel handig zijn, gebruik de zoekfunctie eens, er zijn hier meer vragen over geweest.
|
|
|||
|
|||
niks over kunnen vinden helaas
|
|
||||
|
||||
Ik zat net te lezen en zag dat Rene een schema had.
Ik heb hem zelf zie ik, waar kan ik hem naartoe mailen? |
|
|||
|
|||
ik ben zelf ook van 8v naar 16v gegaan, maar bij mij hebben we de complete kabelboom in de motorruimte + een deel van de interieur kabelboom vervangen, en alles werkte verders meteen. Heb jij gewoon de oude kabelboom gebruikt of zat er een andere kabelboom bij je blok?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus enkelt de kabelboom in de motorruimte vervangen dat is mij verteld dat je dat enkelt hoeft te doen..zat zelf bij het blok geen kabelboom dus heb een complete gekocht ,heb namelijk ook 1 stekker over bij me zekeringskast dus meschien dat dat het is ?
|
|
||||
|
||||
Wat is je email, in mijn eerdere post vraag ik daarna, dan kan ik je een schema sturen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb je er een KR of PL 16v ingelegt?
ik heb er zelf een KR ingelegd en heb in de zekering kast ok 1 klein stekkertje over met 2 draadjes alleen durf de kleuren zo uit me hoofd niet te zeggen, en de interieur kabelboom is bij mij vervangen omdat ik de mfa er ook bij heb genomen die had ik nog geen. |
|
|||
|
|||
is een kr motor .Ik heb zelf 1 grotere stekker over een witte bij me zekerings kastje met 5 draden ofzo,Maar die hoor weer in de kabelboom die van een 16v in de auto zelf ligt.Maar die heb ik niet nodig want heb zelf als oorspronkelijk een gti...
Voor de rest heb ik alles aangesloten op 2 draden van me sensor op me kop maar die zijn afgebroken, een groenerode en geelrode.Maar denk niet dat ie iets met me onsteking te maken hebben... |
|
|||
|
|||
De bruine stekker en de draadboom met groene draden over MSN gezegt
Die witte heb ik geken en is voor de stationaair modulle die zit bij een 16V in de middenconsole De dachboard boom moet je ook hebben |
|
|||
|
|||
Zo Vanochtend dus ook het gedeelte overgezet van contact ,heb nu alles aangesloten op 1 stekkertje na bij zekeringskastje dat is een groene is 1 draadje.Voorderest wilt die nog niet echt starten.Net begon ie beetje het geluid te maken dat ie lucht aanzoog,Maar toen was me accu weer leeg en moest ik hem aan de lader hangen.Hoop dat ie straks wilt aanslaan anders zou ik het niet meer weten
|
|
||||
|
||||
Misschien een paar foto'tjes plaatsen voor de duidelijkheid.
Helpt misschien met het verduidelijken van de situatie ...
|
|||
|
|||
Kan iemand voor mij is kijken welk type relais erop moet die dus van de motorboom naar binnenloopt,Tevens heb ik geen spanning op mijn branstofpomp stekker.
Heb alle draden al 100x keer nagelopen maar alles zit goed,kan het dat relais zijn Want heb 1 korte relais die erop past en 1 lange |
|
||||
|
||||
nummers van de relais ??
|
|||
|
|||
Ik krijg maar geen spanning op me brandstofpomp heb de kabelboom al helemaal los gehad maar alles zit aangesloten.Echt ben in staat om de moed op te geven
|
|
||||
|
||||
als je alleen maar je ervaringen hier opschrijft en geen antwoord geeft op vragen die andere je stellen zul je niet echt verder komen met je probleem , schiet dan niet echt op zo .....
dus nogmaals: Quote:
|
|||
|
|||
280
|
|
|||
|
|||
Oke Heb dus net weer zitten onderzoeken MAar Krijg geen spanning dus op me pomp Zit er een blokkering op ofzo ergens want heb voor in me motorruimte nog 2 stekkertjes over maar die gaan naar 2 sensoren op me blok maar die pennetjes zijn afgebroken.Voorderest Moet ik enkelt effe weten Wat voor relais erop moet Die samen met de motorboom naar binnen gaan Zijn 4 aansluitpunten erin...
Ben nu beetje in staat om de golf de deur uit te doen .. |
|
||||
|
||||
Heb je een start onderbreker? Heb je het brandstof relais al zelf doorgeschakelt?
|