|
||||
|
||||
huiswerk
misschien wel interressant om wat te notoeren wie wat doet in auto gebied ,thuis voor anderen ,zodat men niet al;tijd naar de duurdere oficiele tuner te gaan .evt met email en tel nummer .
om maar af te trappen : ik bewerk cylinderkoppen (zie onderschrift)stel je multicarburateurs af . maak inlaatspruitstukken voor motorfiets carbs op auto motoren . kop revisie voor vragen (check below) email: spottuning@hotmail.com tel: 0645790267 te ede gelderland
kopbewerking ,pm Last edited by serge pot : 23-10-2004 at 23:15. |
|
||||
|
||||
ik ben momenteel (nog) erg druk aan mijn eigen polo,
maar ik hou mij ook bezig met o.a.: * het verbreden van stalen velgen, * cil.kop bewerking, * kleppen slijpen, (ook inschuren) en-,of polijsten, * motor reparaties (revisie) * eigen fabrikage van verstelbare nokkenastandwielen, * inlassen van plaatwerk delen aan de carroserie. * hoogglans polijsten van aluminium onderdelen (geen velgen) (verder ben ik nog op zoek naar een vlakbank, zodat cil.koppen-, en blokken vlakken ook aan deze lijst toegevoegd kunnen worden.) E-mail: bikebouwer@hotmail.com (ja, ook motoren op 2 wielen ) tel.: 0612 025933 O ja, en ik woon in Roermond. (is misschien ook handig om te weten.)
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 27-10-2004 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Ik ben errug goed in auto`s poetsen zeggen ze
|
||||
|
||||
Ik lever onderdelen voor golf 1 gebruikt en nieuw , voornamelijk kleine GTI onderdelen en ook wel wat voor golf 2,
heb ik het niet dan weet ik vast nog wel een ander adres voor je. Soms ook wel leuke optische dingen als ik weer eens naar de oosterburen ben geweest.
|
||||
|
||||
Ik sleutel graag auto's uitelkaar.... Lees sloop graag auto's.
Verders: motor revisies, ophanging modificaties, rem upgrades, kan draaien en frezen. en 2D/3D CAD werk, dus als je nog een mal of een schets omgezet moet hebben in iets leesbaars/maakbaars. Heb veel tools en woon in Beuningen.
|
||||
|
||||
Quote:
Een toepasselijke woonplaats
|
||||
|
||||
Quote:
zeeeeeeerrr handig om te weten ik woon zelf ook in beuningen. geef ff je adresgegevens door dan heb ik nog wel een klusje voor je. m.v.g. william |
|
||||
|
||||
ik ben zelf auto monteur en werk voornamelijk aan mijn eigen auto's.
heb zelf met een vriend vlammenwerper kastjes ontworpen voor auto's. en af en toe help ik vrienden met hun auto's (motoren ombouwen e.d.) heb 2.5 maand geleden een honda civic van een vriend omgebouwd van een 1.5 dxi tot een 1.6 16v vtec(180 pk met aanpassingen) compleet met assen en remmen e.d. en kabelboom aanpassingen. ben nu bezig met een opel kadett c coupe om te bouwen met een 2.4 omega blok met dubb webers. en ook nog tussendoor met mijn eigen golf 1 gti om te bouwen tot 16v turbo. dus zat te doen deze aankomende winter. |
|
||||
|
||||
hoi,
ik knutsel graag aan electronica, kom ook al uit beuningen... maak graag cockpitverlichting in een andere kleur als origineel...
|
||||
|
||||
De VW familie in Beuningen wordt steeds groter. ;-)
|
||||
|
||||
Ik ben Plaatwerker. En beun er met me verfspuit ook flink op los.
Kunnen we niet in natura zo elkaar betalen
|
||||
|
||||
waar kom je vandaan volkswagenracing?
|
||||
|
||||
Kom uit Zeeland,
|
||||
|
||||
en ikke doe alles wat met fietsen te maken heeft
|
|||
|
|||
Quote:
kan je mijn kever ook niet even spuiten dan? vr gr leo |
|
||||
|
||||
nou komt die dan........
ik verwen vrouwen ik ben lasser van beroep....... ben eerst altijd een voeger geweest waar ik als 14jarig jongetje mee begon op de bouw maar opdat de bouw niet leuk werken meer is ben ik lassen gaan doen omdat ik las diploma,s heb dus was die keuze snel gemaakt.. kwa hobby doe ik veel aan auto,s niet alleen m,n eigen polo die alleen al de meeste tijd op slokt.... ik beschik samen met m,n pa(die is mede eigenaar) over een doe het zelf garage die bijna elke dag open is behalve zondags, maar er kan natuurlijk altijd iets geregeld worden want ik werk ook meestal op zondag daar beschikken we over alles wat je nodig hebt voor de hobby.. tuning doe ik zelf niet daar heb ik niet voor geleerd dus dat besteed ik uit aan de vak mensen.. ben nu op het moment heel erg druk met de polo zoals jullie wel op het forum hebben kunnen zien en dat gaat lekker. doe het op m,n gemak want het word toch winter dus heb nog even de tijd. mvg richard-polo |
|
||||
|
||||
Buiten wat eigen projecten ben ik veel bezig met kabelbomen maken/repareren, opnieuw bedraden, teller / schakelaarverlichting, electrische storingen, etc etc.
Check www.xs4all.nl/~valo |
|
|||
|
|||
Quote:
uhm werkt jouw site bij mij niet helemaal goed? Quote:
maar er staat nergens een nummer?? |
|
||||
|
||||
Rechts bovenin staat een adres en nummers
|
|
|||
|
|||
hmmm, zo net was er geen kader zichtbaar. Zag alleen het stuk text ook geen links die ik nu wel zie. Probleem ligt waarschijnlijk hier. Tenminste ik kom ook niet verder op de site van VW-Speed. Omdat ik daar de knoppen om bijv. bij de meeting-foto's niet kan zien.
rara? |