|
|||
|
|||
MK1 cabby NIET KOPEN
hoi , betreft deze , advertentie op mp
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...ra-velgen.html? deze auto komt hiervoor uit Blerick bij Venlo , ben er toen in januarie geweest, was een top auto zei die , dus ik kijken , gvd toch een bak verdriet , . het lijkt op foto heel wat , maar heb al op mijn eigen perso pagina ,toen gezegd dat het een ramper was , toen ff inspectie voor 30e laten doen bij een bovag garage , die man wist mij te vertellen dat het een 1600 was ipv 1800 , niet uitgelijnd was , kasverrot was overal , roest onder voorruit weggeslepen en opnieuw gespoten , dat je schijf er nog in zag staan , hij stond toen te koop voor 2000 , garage boer zei toen , dat hij max 1200 waard was , en daar wou ik hem nog geen eens voor hebben , . ik reed het dorp weer uit , kreeg ik opeens telefoon van die gozer, dat ik em voor 1000 mocht ophalen . . wat een verdriet die bak , dus ik die gast ( de nieuwe eigenaar sinds 23-01 ) mailtje gestuurd . : jo man ,leuke bak op et oog ,. komt zeker uit blerick vandaan , met kenteken xd-sh-53 , die kon ik 3 maanden geleden kopen in blerick , voor 2000, ben er toen mee naar een keuring gegaan ,en hij was waard ,: 1200euro max ,. ding is slechter dan slecht ,onder de koplampen roest, hij was zo krom als een hoepel , onder de vooruit met slijptol ontroest, daarna beetje hamerite erover, en oja , tis een 1600 . wil je niet teleurstellen ,maar waarschijnlijk was je dat al ,omdat je hem nu al verkoopt krijg ik terug , dan ben je wel dom als je dit zegt : haha had hem v00r 750 zit altyd goed duzzzzz -------------------------------------------------------------------------------- From: peter313@live.nl To: erenpek71@hotmail.com Subject: Reactie op uw advertentie: Dikke golf cabrio bleu edition leer cupra velgen!!! Date: Tue, 18 Mar 2008 21:34:14 +0100 dan weten jullie het wel , denk zeg het maar ff :
|
||||
|
||||
Was idd n knake bak! Ben je klaar mee..als je koopt! Stuk onder koplampen ook verrot!
Dus idd nie doen!
|
||||
|
||||
Advertenties die alleen in hoofdletters staan (en met dergelijke taal als in die) sla ik zowiezo standaard over...
|
||||
|
||||
als je hem naar een garage moest brengen om erachter te komen dat dit een 1600 was, mag je dan eigenlijk wel een oordeel hebben?
|
|||
|
|||
Quote:
1 , toen ben ik net begonnen me erin te verdiepen , 2 , ik wou naar een garage toe ,zodat ik em op de brug kon krijgen , voor de onderkant etc , en ik ben zelf auto monteur , dus ben heel blij dat ik voor 30euro , die kerel heb laten kijken erna . en al was het een 1800 , dan nog .