|
|||
|
|||
Maurizio`s nieuwe MK2
Ik ben weer terug, met een nieuwe mk2.
ben lang op zoek geweest, en dit is hem dan geworden. Dit was mij 2e meeting (Kring van dorth). Hier nog zonder schroefset, die zit er inmiddels onder, en de stickers aan de zijkant zijn eraf, vond het niet echt wat. Zo heb ik de auto gekocht. De auto komt uit het mooie Groningen . Dit was mijn 1ste meeting met de nieuwe auto (M.I.V.W) Ik ben nog veel van plan met de auto, ik hou jullie op de hoogte. |
|
||||
|
||||
leuk ding, ronal turbo staat er iig goed onder!
|
|
|||
|
|||
Leuke golf 2 !!
|
|||
|
|||
He bedankt voor jullie reacties.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, ik vind de kleur echt super!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een foto gevonden van het interieur, toen ik de auto net had gekocht. Het zag er daar nog niet echt goed uit, beetje vies enzo. ouwe eigenaar gaf er blijkbaar niet zoveel om. |
|
||||
|
||||
Heb m zien staan op MIVW, hele dikke wagen,
|
|
||||
|
||||
Grado, bommeke is het he
maar dat wist je al wel! Je zou eigenijk wat meer foto's moeten maken zoals die nu is, want hij staat er nu toch echt nog wel een stuk mooier bij al zeg ik het zelf ! |
|
|||
|
|||
Hej pj,
Ja de foto`s komen er gauw aan, zal binnenkort even een leuk plekje opzoeken waar je foto`s kunt maken. ________________________ Slow But Low |
|
||||
|
||||
mooie wagen .. al diverse keren gespot
wel recente foto's plaatsen hé...
|
|||
|
|||
haha ja komt goed
|
|
||||
|
||||
Ey Mauri ,Ziet er goed uit man alleen net wat Pj zegt meer pics hoe hij er nou bij staat . gr Joey
|
|||
|
|||
Ziet er dik uit, goede kleur en interieur en dikke wielen !
|
|
|||
|
|||
He bedankt voor jullie reacties!
De foto`s komen er aan. ___________________ Slow But Low |
|
|||
|
|||
Vandaag scheen het zonnetje een beetje, dus ben ik even weg geweest met de auto om een paar foto`s te maken. Ik heb PJVL even opgebeld en die had ook wel even zin om mee te gaan. We waren al een tijdje aan het rijden. we reden net over de grens van nederland naar duitsland. Toen kwamen we een leuk plekje tegen om even een paar pics te maken. Na de foto`s gingen we weer verder met de rit. Zoals we al hadden verwacht, het werd een stuiterend ritje..De wegen zijn daar bar slecht. Naja genoeg gelult, hier komen de foto`s.
Het s bochtje, die er pas opzit! Hier een foto van het interieur. De laatste foto. Dit is de mk2 hoe ze er nu bij staat. |
|
|||
|
|||
Was er nog 1 vergeten |
|
||||
|
||||
Dat zijn mooie pics MR.Grado !!!
|
||||
|
||||
Erg leuke wagen man! Heel mooi kleurtje, komen de turbo's ook erg goed onder uit! Wat ligt er eigenlijk voor motor in?
|
||||
|
||||
Mooie wagen, maar even een vraagje... Wat voor een motortje ligt erin...???