![]() |
|
|||
|
|||
![]() tegen over deze gele reus ![]() genoeg lekkers te koop ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag even geweest, was opzich wel even aardig, maar had niet in de racerijhal moeten zijn. Heb er migraine van gekregen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt daar ben ik ook 2 min geweest herrie , verbrand rubber , en uitlaat gassen geen fijne combinatie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn ook even geweest ,m'n vader en ik .
Was best wel leuk spul te zien ,maar dan moet je wel beetje van polyester en gaas houden ![]() Gelukkig was er deze keer de VAG stand van Alberto en vrienden ,hebben we even lekker kunnen genieten van een bakje senseo ![]() en was er natuurlijk ook nog meer leuk spul te zien ! Volgend jaar maar eens kijken of er ook een jetta stand tussen te wringen is ![]() Fototime ! Opel power! ![]() De dikste sub van MTX de Jackhammer !(op de stand van Emperor-audio ,de primeur van nederland!) ![]() Circuitgolfje ![]() ![]() Combine Racen !!! ,ze bedenken wat ! ![]() ![]() Mooie auto geworden Alberto!!! ![]() erg strak dat chroombiesje op de grille Eddy! ![]() ![]() R32 motor in een MK3 ,met turbo ,goed voor 385 pk! ![]() ![]() ![]() Dit blijft toch één van mijn favoriete auto's !!! ![]() Volgend jaar komen we weer ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
presies ook onze auto smaak mag gezien worden ![]() volgend jaar een hal vol met volksforumers ..... ![]() ( bedankt wytze ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou mooi zijn een hal vol met volksforumes autos. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me een goed idee Wytze, mooi met z'n allen in een een hal met een kleine v.a.g meeting.
|
|||
|
|||
![]() vandaag de laatste dag van deze meeting ....de mini VAGFRYSLAN.COM meeting
volgend jaar gaan we voor een hal vol volksforumers ....op wie kunnen we rekenen |
|
||||
|
||||
![]() hier even een paar foto's van mijn kant
ze had wel vette handen ![]() deze meiden waren zo aardig dat ze wel een paar flyers van onze meeting wouden uitdelen zo ga nu eerst maar weer naar Leeuwarden , voor meer foto's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja bere gezellig!
ik zie jullie met een klein half uur! mooie opwindende foto's ronny hopelijk vandaag nog meer te schieten!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe mij best ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo ga zometeen naar Stiens toeter wel als ik langs rij.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wil er volgend jaar ook wel met een autotje staan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag weer ff kijken..
die grijze corsa doet trouwens 11.98sec op de 400m :| |
|
||||
|
||||
![]() Is het wat de moeite waard .. of voor 99% tupperware onzin etc.
|
|
||||
|
||||
![]() smoking chucky
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jo, dan is de rocco wel klaar! (of ligt weer uit elkaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() apart maar wel mooi
|
||||
|
||||
![]() Die van mij er volgend jaar ook maar bij, keer wat anders dan al die tupperware
|
|||
|
|||
![]() ben er gister ook ff geweest, was wel leuk.
de auto's bij de vag stand zagen er mooi uit ![]()