![]() |
|
|||
|
|||
![]() recaro achterbank 45 euro
kachelradiator 20 euro bobine 15 euro origi koplampen 25 euro computer (1800 8V edition one) difigant 2 037 906 022 ct met omhuizing en onstekingsmodule 65 euro achteruit 2 zij ruitjes (met rubber) en 2 ruitjes van de deuren 50 euro ruitenwissermotor voor en achter 45 euro stuurnaaf 25 euro versnbak 1800 8klppr heb nog een heel motorblok staan voor onderdelen kop onderblok (75 euro) met versnellingsbak 100 euro links+rechtse buitenspiegels matzwart 30 euro afdekplaatje voor over je computer 5 euro div achterlichten va 30 euro deurkapjes tussen de raam voor en in de midden 25 euro de set remdrukregelaar 55 euro koolstof filter 35 euro origineel stuur 20 euro flexibel stuk van de uitlaatstuk 30 euro motorkap met steuntjes grijze kleur 25 euro elektrische raamslingers met motortje plus enkele bekabeling 50 euro dynamo 25 euro handremkabel 20 euro kilometerkabel 20 euro koelventilator 15 euro embleemloze gril 15 euro setje kunstofplaatjes achter je bank 15 euro binnen spiegel 5 euro 2 wolfsburgplaatjes 10 euro en nog wat klijn spul doosje vol 20 euro eventueel spullen ruilen tegen een mooi setje wielen groeten chris_vwg60@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() motorkap met steuntjes grijze kleur 25 euro
, Grijze motorkap, weet je miss kleurcode?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heey nee helaas het is gewoon de grijze kleur die je vaker op die gti;tjes zit motorkapske ziet er nog goed uit op een klijn stukkie naar christian |
|
||||
|
||||
![]() zoek deze kleur,
mijn kleur ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heey zo ik het zie is het dezelfde kleur groeten christian |
|
||||
|
||||
![]() Heb je foto vd kap, en waar eventueel op te hale?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tuurlijk heb ik die voor jou geef anders even je mail dan stuur ik hem naar je toe christian |
|
||||
|
||||
![]() elektrische raamslingers , orgineel of opzetmotertje? heb je mischien foto ik heb intresse. tnxs!
|
|
||||
|
||||
![]() waar eventueel te bekijken?
|
||||
|
||||
![]() wolfsburg plaatjes voor mij aub
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heey het zijn geen originelen het is met motortje zal morgen een foto voor je maken groeten christian |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je nog een foto kunnen maken? |
|
||||
|
||||
![]() Wat moet ik me hier precies bij voorstellen?
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() neem aan dat hij de kunstofafdekplaatjes bedoelt links en rechts die over het eerste deel van de wielkas gaan
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je je achterbank weghaald zitten daarachter 2 kunstof platen weet helaas de naam niet christian |
|
|||
|
|||
![]() Waar af te halen ??
|
|
|||
|
|||
![]() elektrische raamslingers met motortje plus enkele bekabeling 50 euro
hoe werkt het? mvrg