|
||||
|
||||
ABFniekske
hey, ik ben Niek 19 jaar en ik kom uit Lottum (noord-Limburg)
na hard gewerkt te hebben in de grote vakantie (student) heb ik een golf 3 gti 2.0 16v kunnen kopen de auto zag er netjes uit, maar lekte alleen een beetje olie gelukkig liep ik stage bij een autobedrijf dus dat probleem is al verholpen. |
|
||||
|
||||
Mooie 16v heb je, wat zijn je plannen...???
Suc6
|
||||
|
||||
Welkom
Normaal gesproken ben ik niet zon fan van de MK3 maar deze ziet er zekr wel strak uit. Mooie waguh.. |
|
||||
|
||||
Lottum.. dat is in de buurt.
Mooie MK3, alleen welke velgen heb je er nou onder? ik zie op de derde foto andere velgen.. ben benieuwd naar de plannen.
|
||||
|
||||
nu zitten de orginele velgen er nog onder maar in de zomer komen de borbet velgen er weer onder
voorlopige plannen zijn: schroefset eronder wielkasten uit laten rollen andere grill + vr6 lip Last edited by ABFniekske : 28-02-2008 at 11:45. |
|
||||
|
||||
zker vette bak niek! miss. nog even je heldere verlichting vervangen voor orgineel, en je 16v embleem in de grill zetten. Maar zulle we nu maar eens een x wat voor school gaan doen.. schiet nie echt zo op allebij de hele dag op het forum
|
|
||||
|
||||
Quote:
verlichting weet ik nog niet of ik daar wat aan ga doen en school? eigenlijk ook weinig zin om daar wat aan te doen |
|
||||
|
||||
nette golf heb je gekocht, veel succes ermee
|
||||
|
||||
Welkom, heel leuk een 16v gti! Waar ga je de kasten laten rollen?
|
|
||||
|
||||
weet ik nog niet zeker maar ik zat hier aan te denken
http://www.dreamworkscartuning.nl/c...id=58&Itemid=87 |
|
||||
|
||||
lottum sevenum hegelsom bergen, niet normaal alles ligt bij elkaar op een kluitje hahaha ik rij daar wel eens pakketdienst maar zie niet vaak wat moois rond rijden jullie auto`s staan zeker binnen hahaha gr ronnie mooie auto trouwens..
|
|||
|
|||
Zeer mooie MKIII! ben benieuwd hoe de schroefset en de velgen uit gaan vallen
|
|
||||
|
||||
Welkom, leuke mk3 heb je!