|
|||
|
|||
MK1 g60 , langsdrager aanpassen?
Moet je altijd bij een mk1 g60 de langsdrager slanker maken ivm de spanner van de multiriem?
De motor hangt er al in, en zie dat het erg krap word. Of gaat dit net aan goed? Wie heeft hier ervaring mee? Anders kan de motor er weer uit, en dan slijpen en lassen voor mij. |
|
|||
|
|||
als het goed is is dit niet nodig! en als je vind dat ie er beetje dicht op zit draai alle steunen ff los en druk met je voet blok van de langs drager af! en laat natuurlijk wel ff iemand het blok weer vast draaien als jij en er vanaf gedrukt houd! dit scheeld meestal ook nog wel iets!
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik net al te horen gekregen van iemand anders.
Ga het ook even proberen morgen, scheelt weer. Had niet veel zin om hem er weer uit tehalen. Thanks. |
|
||||
|
||||
Vele zeggen dat je moet gaan slijpen en lassen enz....heb er zelf 2 ingebouwd,en niks eraan geslepen of verlast...bijelkaar 5 jaar meegereden,en nooit geen last gehad..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Mooi, dan ga ik hem afbouwen en de motor even op zijn steunen verschuifen een stukje.
Thanks. |
|
|||
|
|||
alsjeblieft! en succes met de verdere afbouw. leuk speelgoed golf 1 met een g60 der in!;-]
|