|
||||
|
||||
teeshirts
Nou ga ik voor mezelf wat t'shirtjes maken en was benieuwd of er van t
forum uit ook nog geintresseerden zijn. Hieronder wat voorbeeldjes, binnenkort zal ik er nog eens wat bij zetten. PB/Mail als ik er ook 1 voor jou kan maken. gr bart |
|
|||
|
|||
Hoi Bart,
Denk dat er altijd wel zijn geïnteresseerd in zo een T-shirt,ik wel in ieder geval. Maar welk merk T-shirt ga je gebruiken, wat voor maten kun je leveren, ( ik heb al maatje xxxl nodig namelijk, en dat is nogal merk gebonden zie je) wat zijn de kosten + het verzenden hier van. Voor mij zelf heb ik wel interesse in die zwarte T-shirt met de MK1 er op. Maar als je het niet erg vind zou ik wel eerst een exemplaar willen zien als hij af is. Groet, Patrick. |
|
||||
|
||||
Gaaf gedaan zeg! Ontwerp je dat zelf?
Toevallig was ik laatst op zoek naar een tekening van een Derby voor een t-shirt en heb ik dat door een vriend van me laten maken. Maar jij bent er dus ook handig in. Ik vind zelf die van de kever erg stoer en heb daar ook best interesse in als ik iets van prijzen weet. Gr
|
||||
|
||||
Quote:
merk shirt wat ik waarschijnlijk zelf ga gebruiken is van H&M, is iets duurder maar ben ikzelf wel erg tevreden over. maar iets anders kan ook, tis maar net wat er in de buurt is. Tekeningentjes maak ik allemaal zelf, of met de hand of met de compu en combi's daarin. De T2a pick up is bijvoorbeeld de auto van mn pa, de kever was een tekening van mn 1ste auto en de golf 1 een tekening van de auto die ik nu rij. Ken indd ook tekeningentjes in opdracht maken... staat wel iets van op "mn site" Zo is t ook eigelijk begonnen, als kado voor een familielid die erg enthousiast was en zo is het balletje gaan rollen. ik heb heb wel een site...maar is nog niet officieel en under construction. click voor de site Ben zelf van plan in de toekomst een klein internet bedrijfje te gaan starten naast mn werk. Tot die tijd worden t dus geen enorme oplagens, maar gewoon leuk voor de hobby. hopende iedereen hiermee genoeg te hebben geinformeerd... gr bart Last edited by vwgolf1 : 24-09-2007 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Je pakt het wel mooi en professioneel aan
Zitten leuke shirtjes tussen, wellicht laat ik je binnenkort wat weten. Misschien is het wat om een nieuw volksforumshirt te ontwerpen
|
||||
|
||||
Ik ben waarschijnlijk ook wel geinteresseerd in een t-shirt, laat maar horen wat de prijs is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Golf 1 cabrio zou ook zeer leuk zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
ja zal van de week nog eens wat variaaties maken.... . |
|
||||
|
||||
Die al bestaan kosten minder als eigen logo?
En H&M eigenmerk shirt? Ga ik binnenkort eerst bij de H&M kleuren kijken en maten passen |
|
||||
|
||||
ziet er zeker goed uit!!
|
||||
|
||||
Quote:
jeb, see > www.teeshirt.spreekt.nl |
|
||||
|
||||
Dikke shirts Bart! die met `t golfje is wel lachen!
|
||||
|
||||
Sorry, overheen gelezen. Die 37,50 is dat inclusief t-shirt?
|
|
||||
|
||||
Doet die mail via de website het?
|
||||
|
||||
Quote:
dit zou inderdaad gaan om een shirt op verzoek, €37,50 is incl. t-shirt De kosten van een normaal shirt (incl. verzenden) zijn: - kindermaten 56 t/m 164 € 13,90 - volwassenen S t/m L € 15,90 - volwassenen XL t/m XXL € 17,90 @maartenunplukt: de mail werkt indd Last edited by vwgolf1 : 26-09-2007 at 13:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het topic is ons niet ontgaan
|
||||
|
||||
Quote:
als jullie besluiten een shirt te bestellen is t t makkelijkst om dat via de site te doen trouwens...wel zo overzichtelijk om nog even terug te komen op t "merk" teeshirt, dat zal varieeren. Niet in qualiteit wel van herkomst, tis maar net wat op dat moment in de buurt is. heb vanavond nog even wat tekeningentjes gemaakt...enjoy: en een shirt "ontwerpen" voor t forum zou ik graag doen...laat maar eens wat horen. Gr Bart |
|
||||
|
||||
Die jetta is gaaf. Nu nog 4deurs en een stel dikke wielen en ik koop die ook! :P
|
||||
|
||||
Quote:
...even geduld...teken me als ik even tijd heb wild aan vw'tjes.. zal je bestelling tot nu toe voor het weekend de deur uit doen Nog even een belangrijk punt, heb de prijs met 0,95 verhoogt...t kwam allemaal net niet uit, alvast bedankt voor het begrip |