|
||||
|
||||
coming home functie
hey allemaal
ik zou graag een coming home functie in men vw vento hebben maar waar moet ik zo iets zoeken en kan dat in mijn wagen greetz |
|
||||
|
||||
http://www.wenmar.nl/index.php?page...roup=47&cat=196
zoiets? heb er geen ervaring mee heb wel eens wat bij wenmar besteld, was toen verkeerd geleverd. werd de volgende dag netjes herleverd.
|
||||
|
||||
kan me echt niemand helpen hoe ik zo iets moet instaleren ?
wie o wie help mij :p |
|
||||
|
||||
wat houd het eigenlijk in, een coming home setje?
|
||||
|
||||
Dat je verlichting na afsluiten of openen vd auto nog blijft branden..
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of dit ook mogelijk is in combinatie met een al achteraf ingebouwd CV systeem met afstandsbediening?
|
|
||||
|
||||
Heb dergelijke setjes vroeger wel eens gezien van het merk "meta systems".
Zei hadden verschillende toepassingen voor vw. De simpelste was gewoon een relais vervangen waardoor de standaard CV kon bedient worden met een afstandsbediening van meta. Kvind echter niet meer veel terug van dit merk...lijkt alsof het niet meer bestaat of toch niet intensief meer bezig is met dingen op de markt te brengen.
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat gaat ik heb dat nu ook :p ik heb het zondag geplaatst en het werkt perfect heb wel overbrugging moeten maken voor men standlichten maar voor de rest werkt het prima greetz |