|
|||
|
|||
Bartarie
Hallo,
Ik ben Barrie 19 jaartjes oud (nog een groentje dus). Studerend voor vliegtuigtechnicus en al jaren gek op alles op wielen. Ik heb dan ook een motor en een auto. Vroeger toen ik nog "jong" was kocht ik altijd heel graag VW scene boekjes en Golf scenes gewoon omdat ik een beetje gek ben van VW. Op een gegeven moment zag ik een blauw polootje type 1 (niet wetende dat dat een polo was maar denkend aan een golf in eerste oogopslag) hier zat een 16v blok in alles er op en er aan toen dacht ik: eeens dan komt de dag... Afgelopen vrijdag is die EEEENE dag gekomen en wel in de vorm van een VW polo Derby mk2 Warom de Derby? ik was al een tijdje met plannen bezig voor een polo mk2 maar toch opzij gelegd... tot een goede vriend van mij zijn nieuwe "bolide" liet zien een derby mk2! boem klaar verkocht ik wil een derby! dus 2 maandjes later heb ik er nu zelf ook een Hij komt uit 86 en het is een 1300 4 bakje het plan is bijna kompleet wat ik wil doen de stijl zal "oldskool" worden ik ben van plan om binnenkort hier een topic voor te gaan starten... nu genoeg voor vandaag stay tuned! |
|
||||
|
||||
Ha die heb ik ook gehad even, precies dezelfde.
|
|
|||
|
|||
welkom hier op het forum.
|
|||
|
|||
welkom, leuke polio met kont !!
meer foto's zijn welkom ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
zeer leuke auto, ik heb nog een dakrekje in de aanbieding voor je oldscol look als je intresse hebt pb maar komen we er wel uit, het is een harmonica rekje. veel plezier met het forum hier..gr ronnie
|
||||
|
||||
Welkom!! Succes met je polo
|
||||
|
||||
mooi mooi
veel succes met je derby projectje alvast, altijd leuk er weer een vw fan bij te hebben
---------- ik ben niet geschift... dat heet "gezond gek" zijn!!! Last edited by Tjaap : 21-02-2008 at 17:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
hier even bij aansluiten, deze heb ik wel eens op t oog gehad.. toevallig welkom op het forum! veel plezier
|
|||
|
|||
Fotos tsja ik zal eens voorzichtig een thread openen
|
|
||||
|
||||
welkom op het forum
leuke wagen succes ermee |
|
||||
|
||||
en nog veranderingen?? ps dakrek is verkocht..